Между януари и септември оперативната печалба на Porsche се е увеличила до 1,88 милиарда евро (2,44 милиарда долара) спрямо 1,53 милиарда евро за същия период на миналата година.
"Porsche заема полюсната позиция в автомобилната индустрия", заяви главният изпълнителен директор Матиас Мюлер.
Компанията посочи, че продажбите на новата версия на модела й 911 са скочили с 39,8 процента до 19 261 през първите три тримесечия на 2012 година, а общите приходи са нараснали с 28,1 процента до 10,154 милиарда евро.
"Това е отличен резултат на фона на все по-мрачната обстановка в Западна Европа", отбеляза главният финансов директор Луц Мешке.
Продажбите на групата са движени от нарастващото търсене на водещите в света нововъзникващи пазари на автомобили. В Русия се наблюдава скок от 69,7 процента до 2628 коли, а в Китай - растеж от 35,4 процента до 24 859 единици. Най-голям пазар на Porsche обаче си остават САЩ, където продажбите са се повишили с 22,1 процента до 24 982 коли. Китай и САЩ по принцип са най-големите автомобилни пазари в света, припомня ДПА.
Продажбите в обременената от дългове Европа също бележат увеличение - 13,2 процента. Световните продажби на Porsche възлизат общо на над 100 000. Силните резултати на компанията са й помогнали да увеличи персонала си с 11,5 процента през разглеждания период.