Това е само един от състезателните варианти, които французите ще въведат през тази година. Въпреки че е много сходен със серийния модел, рали автомобилът е оборудван със спортно окачване, регулируеми амортисьори Ohlins и специфична за рали хидравлична кормилна система. Има също така и спирачки Alcon, ролбар и състезателни седалки Sparco.
Вижте снимки
Мощността се осигурява от атмосферен 1,6-литров двигател, който произвежда 188 к.с. и въртящ момент от 190 Нм. Той е свързан с пет-степенна секвенциална трансмисия, която изпраща мощност посредством диференциал с ограничено приплъзване.
Версиите на R2 за асфалт и чакъл ще бъдат на разположение във формата на тунинг комплекти за 37 500 евро. Напълно изградените модели се продават на цена от 57 500 евро.