В Корейския институт за съвременна наука и техника вече се провеждат първите тестове с коли и автобуси. Учените твърдят, че специални ленти с широчина 20–90 см, разположени само на 10% от пътищата в дадено населено място, ще са достатъчни за зареждане на всички местни автомобили. Лентите се разполагат на такива места, където автомобилите по принцип намаляват скоростта си. За разлика от традиционните електрически линии (например на трамваите), електромобилът не трябва да е в постоянен контакт с новото покритие. Освен това, човек може без опасност да докосва „вълшебните ленти“. Зареждането на акумулаторната батерия на превозното средство става по безконтактен начин с помощта на индуктивно зарядно устройство. Тестове на новото покритие ще започната в Сеул още до края на тази година. В проекта участват всички корейски производители на автомобили. Цената на разгръщане на системата е 318 000 долара за километър път.