Живеем в свят, в който жените имат все по-голямо влияние и заемат много високи длъжности както в държавните институции, така и в корпоративната среда. Много често дамите сами избират своя нов автомобил и затова е важно той да отговаря на всичките им потребности. 8 март е Международният ден на жената, но ролята на дамите, тяхното приобщаване и равенството не се отбелязват само в този празничен ден, а са основен приоритет за марката Opel.

Вижте новия Opel Grandland  >>  >>  >>

Тези принципи са основна част от корпоративната култура на компанията. Гледната точка на дамите в екипите на Opel играе ключова роля в разработването на нови модели и е в основата на иновации в полза на всички собственици на автомобили от марката, както и за цялостния успех на компанията. За това свидетелства и новият Opel Grandland.

Снимка: Opel

Дамите понякога имат различни очаквания за автомобилите от мъжете. За да се изпълнят тези очаквания, от много години съществува така наречената "Гледна точка на жените". За всеки модел на марката специален екип от дами, част от служителите на Opel, следи процеса на разработване на автомобила.

"Във визията за гледната точка на дамите събираме колеги жени, отразяващи много различни виждания и житейски опит. Те са на различна възраст и телосложение, както и от широк спектър от професии в Opel. Този екип трябва да даде тласък на новия модел на Opel, който да бъде разработен въз основа на техния личен опит", сподели Нина Тиле, президент на Дамския панел на Stellantis Германия.

Снимка: Opel

Концепцията за женската гледна точка е установена от години и е взета под внимание във всички нови модели. В рамките на различни събития като семинари, анализи и целеви групи, както и тестови шофирания, жените имат възможност да дадат своя глас по време на процеса на разработка, да променят перспективите, да променят насоки и да следят изпълнението на техните предложения.

При най-новият модел Opel Grandland, гледната точка на жените съдейства от самото начало с насоки как най-новият SUV трябва да бъде представен пред клиентите при пускането му в продажба. Дамите имаха възможност да тестват различни конкурентни модели и по този начин да получат ценна представа за техните силни и слаби страни. Всичко това беше направено с цел идентифициране на потенциални подобрения в развитието на новия Grandland.

Снимка: Opel

Обратната връзка от дамите в Opel относно проектните чертежи за бъдещия Grandland също беше поискана, за да се съберат допълнителни естетически и функционални изисквания. След това беше организиран специален семинар по теми свързани с ергономия и съхранение, като дамите се фокусираха върху въпроси като: "От какво наистина се нуждаем?", "Как можем да използваме оптимално пространството за съхранение?" и "Как всеки може лесно да достигне до всички места, в които да разположиш удобно вещите си?".

Резултатите от проведеното мероприятие също бяха взети под внимание и включени в по-нататъшното развитие на модела. Дори беше създаден доклад с подробни ключови аспекти. "Този доклад беше споделен с различни екипи, участващи в процеса на разработване на моделите автомобили, и можеше да се сравнява с резултатите отново и отново през целия период на проекта", подчерта Нина Тиле.

Opel Grandland

Снимка: Opel

За новия Opel Grandland основните изисквания на групата за гледна точка на жените, извлечени като резултат от този семинар, бяха обособени в няколко важни пункта. "Когато става дума за качество на интериора, висококачествените материали и чистото покритие са от решаващо значение", споделят дамите от Opel.

"Системите от камери с почистващи функции допринасят за подобрена видимост във всички посоки. Хората с всякакъв ръст и телосложение трябва да се чувстват удобно в колата. В интериора практичните и лесно достъпни отделения за съхранение, особено в централната конзола, са важни. Багажникът трябва да бъде лесно достъпен и функционален за използване чрез плосък товарен праг. Плавното шофиране осигурява добро, безопасно шофиране с високо ниво на комфорт. Осветените емблеми на марката като светкавицата на Opel наистина привличат вниманието", подчертава екипът от дами, участвал в разработката на новия Opel Grandland.

Opel Grandland

Снимка: Opel

За да могат да оценят постигнатия напредък в разработката, дамите успяха да тестват прототипи отново и отново по време на процеса и да дадат обратна връзка. Резултатът е изпълнена мисия. "Благодарение на нашия принос успяхме да внесем много нови аспекти в новия Grandland, които са важни не само за жените, но и за всички шофьори. Те включват приятното усещане за пространство на всички седалки, както и доброто позициониране на волана, висококачествения материал, използван в интериора и страхотното изживяване при шофиране. Ефективната вентилация, включително опционално отопление на седалките, също допринася за приятната атмосфера в новия Opel Grandland", обобщи Нина Тиле.

По този начин групата от дами изигра решаваща роля за гарантирането, че новият Opel Grandland впечатлява както експерти, така и клиенти. От премиерата си и е удостоен с престижни титли като "Златен волан 2024" на престижните издания Auto Bild и Bild am Sonntag, категория "Най-добър автомобил с цена до 50 000 евро". Новият Grandland е перфектния пример за това как екипният дух работи в Opel и как голямото разнообразие от различни гледни точки допринася за успеха на новите модели.

Снимка: Opel