Само за февруари в страната са реализирани 4981 нови превозни средства, докато през януари броят им е бил 4309. При леките и лекотоварните автомобили продажбите на членовете на съюза за януари и февруари са 8605 броя - с 27,84 на сто повече от реализираните 6731 броя за същия период на 2007 г. Лидер на пазара на нови леки автомобили за първите два месеца на годината вече е марката Опел с 1009 продадени броя, или ръст от 105 на сто на годишна база. Справката показва, че десетте вносителя на Опел са успели да изпреварят досегашния водач по продажби – Тойота, като тази марка има 915 продадени автомобила за двата месеца, или 10,63% пазарен дял. Продажбите на Форд за периода са 794 броя (9,23 на сто дял), а четвъртата позиция е за Фолксваген със 759 автомобила или 8,82 на сто пазарен дял сред членовете на съюза на вносителите. Следва Пежо с 673 продадени автомобила и съответно 7,82% пазарен дял. Дачия отчита престижните 555 продадени нови леки автомобила за януари и февруари, Ситроен е с 485 продадени броя, а Шевролет - с 395. Следват Шкода с продажби на 388 нови автомобила и Рено с 331 броя. Ръстът на продажбите при камионите и автобусите за периода януари-февруари е почти 113 на сто. За първите два месеца на тази година са продадени 685 камиона и автобуси спрямо 322 броя за същия период на миналата година. Ивеко се радва на най-много продажби – 270 камиона и девет автобуса, Мерцедес има продажби на 176 камиона и седем автобуса, а Волво - на 129 камиона. За първите два месеца на тази година в страната са продадени и 35 нови мотоциклета, от които 22 са от марката Пежо.