Hyundai наскоро представи електрическия седан Ioniq 6 N, но още високопроизводителни модели са на път. Линията N ще се разрасне до над седем модела до края на десетилетието. Макар подробностите за новите попълнения да се пазят в тайна, целта е спортното подразделение да надхвърли 100 000 глобални продажби. С оглед на настоящото портфолио, Hyundai на практика подсказва, че поне два нови модела вече са в разработка.

В момента Hyundai предлага пет автомобила с емблема N: бензиновите i20 N, i30 N и Elantra N, както и електрическите Ioniq 5 N и Ioniq 6 N.

Очаква се и серийна версия на концепта N Vision 74, макар че не е ясно дали Hyundai го брои сред новите попълнения. По-вероятно е той да се превърне в лимитиран суперкар, а не в постоянен член на гамата. Във всеки случай изглежда неизбежно, че подразделението ще има флагмански N модел - въпросът е кога, а не дали.

Какво друго може да се очаква? Hyundai намеква, че "N-баджнати" бензинови автомобили може да се завърнат в Европа, като те ще отговарят на нормите за емисии чрез хибридни задвижвания. В този контекст, частично електрифициран Kona N изглежда възможен вариант. Също така и Tucson N, предвид глобалния успех на компактния SUV.

Наскоро представеният Three Concept ще бъде превърнат в серийния Ioniq 3, който със своите Veloster-елементи може да се окаже идеален кандидат за N версия. Що се отнася до пълноразмерния Ioniq 9 SUV, още е рано да се каже дали ще получи N вариант - но това не е изключено, тъй като Kia вече има EV9 GT.

Важно е да се уточни, че планът на Hyundai да разшири серията N до над седем модела до 2030 г. се отнася за пълнокръвни N-автомобили, а не за версиите N Line, които са еквивалент на M Sport пакетите на BMW.