Nissan Round Box се насочва към младите хора с компактния си кабриолетен дизайн, който заразява шофьора и пътниците с удоволствието от карането и усещането за скорост. Двигателят е бензинов с директна инжекция, комбиниран с усъвършенстваната Xtronic CVT трансмисия. Сред системите за сигурност фигурира и Distance Control Assist System (DCAS). Интериорът на Round Box е решен така, че да улесни комуникацията между четиримата души в купето и не е замислен като поредния автомобил, а по-скоро като социален експеримент. „Тази кола е вдъхновена от оживената и приятелска атмосфера в спортните барове”, обясни Тацуя Шиосаки от отдела за проучвания и модернистични продуктина Nissan. Името Round Box (бел. ред., „Кръглата кутия”) идва от комбинацията от плоски и извити повърхности, които изграждат интериора. Мониторът за шофьора е разположен на централната конзола, но има още един в центъра на купето. По този начин всички пътници в колата стават съпричастни към карането, а touch screen системата позволява обмен на информация по мониторите. Пътниците например могат сами да търсят интересни места по пътя и да изпратят инструкциите към навигацията на шофьора. По този начин той може да се концентрира изцяло върху управлението на автомобила. Колелата са изтеглени максимално в четирите ъгъла на шасито, тъй като по този начин се увеличават пространството за пътниците, стабилността и се създава усещане за „отвореност” във външния вид. Панелът на покрива се състои от три части и се маха, като се побира чудесно в багажника. От двете страни на Round Box има нискоразположени прозорчета, които засилват усещането за пространство.