Източна Европа вдигна продажбите на Volkswagen
Силните продажби в Източна Европа са помогнали на Фолксваген (Volkswagen AG) да отчете 6,5-процентно увеличение на продажбите си за септември спрямо същия месец на миналата година въпреки затрудненията, причинени от европейската финансова криза, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.
Германският автомобилостроителен гигант обяви днес, че миналия месец е продал 801 000 превозни средства в сравнение със 751 900 през септември 2011 година. Общите продажби до края на септември са се увеличили с 9,7 процента спрямо същия период на миналата година, достигайки 6,71 милиона.
Броят за първи път включва Порше (Porsche), което стана марка на Фолксваген през август. Оттогава са продадени са 22 800 коли Порше.
В Европа продажбите на групата са се повишили с 0,8 на сто за първите девет месеца. Спадът с 6 процента в Западна Европа (без Германия) е бил компенсиран от 3-процентно увеличение на вътрешния пазар (германския) и скок от 23,1 процента в Централна и Източна Европа, включително Русия.