General Motors и Ford се връщат към автомобилите с бензинови двигатели
Американските автомобилни гиганти са принудени да отложат инвестициите в електрически превозни средства и да намалят разходите
Американските автомобилни корпорации са принудени през последните месеци да отложат своите инвестиции в електрически превозни средства и да намалят разходите си. Това става на фона на забавяне на търсенето на електромобили в световен мащаб, засилващата се конкуренция от страна на китайските автомобилни производители и поскъпването на кредитирането в САЩ.
На този фон компании като General Motors и Ford се съсредоточават върху продажбите на автомобили с бензинови двигатели, които формират по-голяма част от печалбите им, предаде агенция "Ройтерс", цитирана от БТА.
През миналата година компанията General Motors е доставила 2,1 милиона превозни средства на китайския пазар, почти наполовина по-малко от 4-те милиона автомобили, продадени през 2017 г. Корпорацията разчита да компенсира този спад чрез засиленото търсене на пикапи и спортни високопроходими автомобили SUV в САЩ, посочва агенция "Ройтерс".
От своя страна Ford залага на продажбите на своите камиони, задвижвани от двигатели с вътрешно горене, както и на своите бусове и други специализирани превозни от серията Ford Pro.