Останалите производители имат по-малки продажби, а автомобилният пазар се е свил с 49% след първите седем месеца на 2009 г. спрямо предходната година, пише румънското електронно издание Зиаре.ком, цитирано от БГНЕС.
Българският успех на "Логан" потвърждава европейската тенденция, където продажбите на тази марка са нараснали с 95,8% през 2009 г. спрямо предишната година. Но въпреки че като цяло автомобилният пазар в Румъния се е свил с най-малко 53,7% и продажбите на "Дачия" са спаднали през април, три пъти повече автомобили "Дачия Логан" и "Сандеро" са били продадени в Германия, отколкото в Румъния. Програмите "рабла" (свързана със замяната на стари с нови автомобили) в Германия, Франция, Австрия и Испания, повишиха продажбите на "Дачия" в чужбина, достигайки над 95 000 продадени автомобила след първите седем месеца на годината. Това е общият брой на продажбите в Румъния за 2008 г.