BMW се фокусира върху широката си гама от електрически модели
Глобална имиджова кампания интерпретира класическите ценности на марката в духа на електрическата мобилност
Германският производител BMW лансира мащабна кампания, фокусирана върху широката гама от изцяло електрически модели, която вече включва седаните BMW i4, i5 и i7, както и кросоувърите BMW iX1, iX2, iX3 и iX. Кампанията в YouTube представя ценностите, които завинаги са свързани с марката BMW, като спортна динамика, иновативни технологии, отличителен дизайн и комфорт в интериора.
Вижте гамата от електрически модели на BMW >> >> >>
В центъра на глобалната кампания са предимно видео формати. Началото е дадено с 30-секунден видеоклип в YouTube, който приканва зрителя да открие "душата" и характера на BMW по време на бързо пътуване през историята на марката - от победите в автомобилните състезания през отличителния дизайнерски език и опит на марката и нейния непреходен талант за иновации, чак до трансформацията към електрическа мобилност.
Радостта от шофирането е неразривно свързана с BMW от създаването на компанията и видеото я оживява чрез изцяло електрическите модели на марката. Използването на хитовия сингъл Beautiful Things от американския изпълнител Бенсън Бун повишава още повече емоционалността на клипа.
Освен видеото е разработена селекция от около 40 снимки, показващи напълно електрическите модели в естествената среда. Атмосферното осветление, което обогатява мотивите с топли цветове и леко преувеличени контрасти, носи много ясно усещане за достъпност. Характеристиките на отделните модели, като двуцветното външно лаково покритие на BMW i7, са изобразени реалистично.
Наред с множество индивидуални изображения, подчертаващи чистата радост от електрическото шофиране, няколко снимки на BMW i4, i5, i7, iX1, iX2, iX3 и iX в различните им конфигурации подчертават богатото разнообразие от модели, предлагани от BMW в съответните сегменти.