Audi откриха първия изцяло дигитален шоурум
Audi официално откриха първия изцяло дигитален шоурум – право в сърцето на Лондон, съобщава rs-auto.bg. Мястото е относително малко и се намира до площад Пикадили. Задачата му пък е доста семпла – да представи всеки един модел Audi във виртуален дигитален вид. Това, което са постигнали Audi с тази концепция, е да покажат всеки един модел, с всяка една опция и във всяка една спецификация. Още по-впечатляващото е, че от немската марка могат да демонстрират съответния модел в напълно фото реалистичен вид (3D), и то в мащаб 1:1.
Всеки един друг нормален шоурум е ограничен до количеството модели, които може да побере в наличното пространство, заради което често резултатът е огромни шоуруми, които струват доста за конструиране, обзавеждане и поддържане. Благодарение на своята хитра идея обаче Audi могат да си позволят шоуруми в самия център на най-скъпите градове – нещо, което не би било особено финансово рентабилно за стандартен магазин.
Сега клиентите (или потенциалните такива) на Audi могат да посетят напълно изчистен стилен шоурум и сами да определят перфектното Audi, което искат, а в последствие и да го видят директно пред себе си. „Audi City комбинира най-доброто от два свята – дигитално представяне на продуктите ни и личен контакт с търговския представител” – коментира Петер Шварценбауер, член на борда на директорите за маркетинг и продажби в Audi AG.
Всеки един друг нормален шоурум е ограничен до количеството модели, които може да побере в наличното пространство, заради което често резултатът е огромни шоуруми, които струват доста за конструиране, обзавеждане и поддържане. Благодарение на своята хитра идея обаче Audi могат да си позволят шоуруми в самия център на най-скъпите градове – нещо, което не би било особено финансово рентабилно за стандартен магазин.
Сега клиентите (или потенциалните такива) на Audi могат да посетят напълно изчистен стилен шоурум и сами да определят перфектното Audi, което искат, а в последствие и да го видят директно пред себе си. „Audi City комбинира най-доброто от два свята – дигитално представяне на продуктите ни и личен контакт с търговския представител” – коментира Петер Шварценбауер, член на борда на директорите за маркетинг и продажби в Audi AG.