Нещо повече - на строителна площадка за слънчеви панели компанията осъществи първия полеви тест, в който няколко AWV работят заедно.

По време на тестовете превозните средства са теглели ремаркета и са превозвали строителни материали през работна площадка с дължина четири километра. Така AWV са демонстрирали, че могат да носят полезен товар до 399 кг и да теглят ремарке с общо тегло 750 килограма.

От Honda уточняват, че зареждането на автономните превозни средства с материали и изпращането им до конкретна дестинация може да направи работата на служителите много по-ефективна. Това ще намали значително времето им за пътуване и ще го освободи за работа по конкретните проекти.

За да прецизира процеса, автомобилният производител е създал специална карта, на която операторите могат да задават начална и крайна точки за придвижване на автомобила. Допълнително улеснение е, че едновременно с автономната работа, AWV може да се управлява и дистанционно.

Компанията твърди, че автомобилът може да работи до осем часа с едно зареждане. В допълнение, AWV използва редица сензори за навигация, включително GPS, радар и LiDAR, както и 3D камери за дистанционно наблюдение.

Honda казва, че дори запълнен максимално с полезен товар, AWV има обхват до 44 километра. Все още обаче компанията не разкрива кога ще пусне автомобила за комерсиална употреба.