Моделът използва нова по-здрава платформа, базирана на тази в днешните Mondeo и Mazda 6 модели. Тя запазва независимото McPherson окачване отпред и получава ново многоточково задно окачване.
Моделът ще се задвижва от 1,6- и 2-литрови турбо бензинови EcoBoost агрегати с мощности, съответно – 168 и 234 к.с. Дизеловите варианти също ще са с обем от 1,6 и 2 литра.
Вижте снимки
Новата платформа на Mondeo е проектирана да предлага задвижване на четирите колела. Старт/стоп система, активираща се от педала на спирачката, също ще бъде внедрена.
Другите екстри включват – асистент против излизане от платното, адаптивен круиз контрол и паркинг асистент. Като опция ще се предлагат информационна система за следене на мъртвата точка и музикална система, която контролира шума извън купето.
Външният вид на новото Mondeo е повлиян от концепцията Evos. Фаровете са по-малки, а предната част прилича на Aston Martin. Дължината на Mondeo е нараснала с 13 мм, височината с 23 мм, докато широчината е намалена с 35 мм. Задната част се отличава с плитки LED стопове.
Кабината разполага с голям централен сензорен екран. Според Ford интериорът е подобрен в сравнение със сегашното поколение благодарение на по-качествените и меки материали.

Агенция Speed-Press