Така общата мощност на системата е 200 к.с., а максималният въртящ момент- 500 Нм, като 300 Нм се подават към предната ос, а останалите 200 Нм се изпращат към задната ос.
Хибридната технология предлага на водача по-голяма свобода и дава избор между 4 режима : ZEV, 4WD (4х4), Sport и Auto. ZEV e изцяло електрически режим, при който ДВГ се намесва едва във фазите на ускоряване; вторият режим 4WD предоставя задвижване и на 4-те колела посредством съвместна работа на двата двигателя; при режима Sport колата може да развие максималната си мощност от 200 к.с.; последния тежим Auto системата сама решава кога и как да премине от дизелов към електродвигател и обратно.
Вижте снимки
От Peugeot съобщават, че разходът на гориво на 3008 Hybrid4 при шофирането му в комбиниран цикъл е 3.8  л/ 100 км, а количеството на отделените вредни емисии – само 99 г/км. Френският автомобилен производител твърди, че моделът може да постигне ускорение от 0 до 100 км/ч за 8.8 секунди и да развие максимална скорост от 209 км/ч.
3008 Hybrid4 ще се произвежда във Франция (в Сошо и Мюлуз) и ще се продава от пролетта на 2011 в Европа.