Brabus XL 800 шокира с външния си вид и мощност от 800 конски сили
Германското тунинг студио Brabus преобрази стандартния модел Mercedes-AMG G63 и го превърна в офроуд чудовище
Неостаряващият Mercedes-Benz G-Class претърпя пореден фейслифт през миналата година, като вече няма фабрична версия 4х4 с редуктори. Междувременно самите специалисти на Brabus са се научили как да монтират портални оси на G-класата и са готови да предложат такова решение в комбинация с удължено междуосие и каросерия тип пикап. Гамата включва дори триосен пикап с портални оси и колесна формула 6х6. След обновяването на G-класата, специалистите на Brabus са принудени да не модифицират фабричната версия на 4х4, а да създадат изцяло такава сами, която се нарича XL.
Вижте как изглежда бруталният Brabus XL 800 >> >> >>
Адаптивното окачване с редуктори на колелата осигурява огромен просвет от 47 см в комбинация с доста добро и надеждно управление, което ви позволява да оцените пълния потенциал на мощния двигател под капака.Това е 4,0-литровият V8 бензинов двигател с два турбокомпресора, който получи по-ефективни турбини, нова програма за управление и нова изпускателна система от неръждаема стомана с два режима на звука - по-силен и по-тих, като максималната мощност се увеличи от стандартните 585 к.с. и 850 Нм до 800 к.с. и 1000 Нм, а ускорението до 100 км/ч отнема едва 4,6 секунди Максималната скорост е ограничена на 210 км/ч.
Кованите джанти Brabus Monoblock Z-HD са обути с гуми Pirelli Scorpion ATR 116H за всякакъв терен с размер 325/55 R 22. Екстериорът е станал по-изтънчен в сравнение с модела от 2023 година. Новата версия на карбоновия бодикит Brabus Carbon Widestar се състои от повече части и изглежда по-агресивно, праговете са получили понижаващи се стъпала, а ауспуховите тръби имат LED осветление. Колата е оборудвана и с мощен преден булбар и лебедка с товароносимост 4,5 тона.
Интериорът на Brabus XL 800 е с изцяло нова тапицерия, изработена от гладка кожа и алкантара, а перфорираните зони на седалките са увеличени. Стандартните пластмасови декоративни панели са заменени с такива от въглеродни влакна. Графиката на екраните на предния панел и атмосферното LED осветление са актуализирани.
Пътниците на втория ред получиха собствен таванно арматурно табло със скоростомер и диаграма на ускорението. Подът е покрит с емблематични ватирани стелки Brabus, а праговете на вратите са декорирани с карбонови лайсни с осветен надпис Brabus. Първият модел Brabus XL 800 струва 765 572 евро. Изработените по поръчка единици ще струват приблизително същата сума.
Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.