Skoda произведе първия си сериен хибрид

В зaвoдa нa чeшкaтa мaркa в грaд Квacини зaпoчнa ceрийнoтo прoизвoдcтвo нa първия хибридeн aвтoмoбил в иcтoриятa нa Skоdа.

Обратно в новината

Коментари - Skoda произведе първия си сериен хибрид | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абе бях се навил за хибрид. Започнах да чета форумите, и мнозина пишат, че в града добре, ама извънградско под 8,5/100 не можели да паднат.

Извънградско си е като стандартна кола с ДВГ плюс може би малко ефект от КЕРС ако пътя го позволява... Идеята на хибридите е именно в това. В градски режим и къси дистанции ползваш електрическо задвижване, а когато ти трябва дълъг преход имаш бонуса на ДВГ-то. Като цяло минуса на елктрическите автомобили е бавно зареждане, малък преход, отровни батерии. Минусите на ДВГ-то са миризма след колата (най-общо казано). Плюса на електричката е липса на миризма след колата. Плюса на ДВГ-то е голям пробег с малко време за презареждане. Хибрида събира плюсовете, и се опитва да ограничи минусите между двата типа задвижване... Това е!

Иди в Тойота и поискай един хибрид за тест драйв, не разчитай на слухове. С Ярис хибрид, от Пирдоп до София по подбалканския съм правил 3.8 разход. Реално (поне според мен) нямаш плюс от хибрида само ако караш по магистрала. Във всички други случаи имаш периоди на зареждане/разреждане, съответно оптимизиране на разхода. Разбира се най-забележимо е в града.

глупости, колега не вярвай на разни форумни "експерти", повечето от тях са виждали хибрид само на снимка

На магистралата със 150-160 и климатик 5.5/100 От Бургас до къмпинг юг 3.7/100 Градско в София 4.3/100 Тойота CH-R

И един мърмот ...... със 150 км/ч 3,7 разход, вярваме ти!

От половин година карам RAV4 хибрид, ако се кара бавно разхода е околол 4 на сто, когато караш между 80-100-110км/ч разхода е 5-6 на сто, като се кара над 120км/ч вече надхвърля 7 на сто. Мощноста на колата е към 200 конски сили.

Браво, но ... хм.. мястото на което е разположено зарядното (предната решетка)... не е ли малко ... странно.... В смисъл, тази кола си има стандартен двигател, за който си е нужно значително охлаждане, решетката в представения на снимката вариант е доста масивна със силно намелна пропускливост, отделно точно предната решетка се пълни с какви ли не боклуци... и баш там да сложат зарядното.... малко странно ми се вижда...

Не е проблем, да другите хибриди на VW е там зарядното. Проблема е при катастрофа, че може да го смаже.