САЩ: Японските коли са най-надеждни

Проучване на Consumer Reports разкри, че американците смятат японските коли за най-надеждни.

Обратно в новината

Коментари - САЩ: Японските коли са най-надеждни | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Припуснали са Subaru. Според мен е много надеждна кола.

Много странно схващане имат някои български "капацитети" по-долу за изтеглените поради дефекти коли.ТОВА ДРАГИ ФИЛОСОФСТВАЩИ НЕ Е ПРИЗНАК ЗА БЕЗОТГОВОРНОСТ НА ДАДЕНА ФИРМА КЪМ ПРОДУКЦИЯТА И А НА ВИСОКА ОТГОВОРНОСТ!Така ако даден модел се "изтегли" във фирмените сервизи за подмяна или настройка на неправилно функциониращ детайл това не значи че си вземат колата обратно,а че следят много строго за възникнали недостатъци и са отговорни за корекцията им.И това се отнася за ВСИЧКИ фирми които го правят не само за японските.Обратната безотговорност е да се премълчава масово възникващ дефект като например при предни модели Фолксваген редовно се отлепяха гумените антивибрационни тампони на предните полуоски но за това от фирмата мълчаха като риби и даже не го приемаха за гаранционен дефект.

Браво за доброто попадение. Това специално за ФауВе-тата не го бях чувал с тампоните. Въпреки че все пак харесвам Фолксваген, въпреки всички религиозни уклони в България към тях. Та по споменатата политика на фирмите за практиката за изтегляне и подмяна на дефектни или сгрешени части. Още преди над 15 години-съвсем в края на '90те или 2000-та за първи път по медиите излезе инофрмация че Мерцедес изтеглят 1 500 000 (1,5 млн.) леки автомобила заради фабричен дефект. За което мога само да ги похваля, беше си публично, статията в бг медия беше във в-к "24 Часа". Мерцедес лоша кола ли е? Така че граничещата с отклонение германофилия в автомобилно отношение в БГ просто на моменти става леко смешна. За Тойота няма да коментирам, щом са измилили половината производствени практики, които ползват от тях и американците и европейците. Конкуренцията е голяма, за това и традиционно по-слаби марки при повече усилия изкарват добри модели и печелят доверие. Това обяснява добрите позиции на корейците.

има нещо сгрешено в тази статия. лексъс е добра марка, но просто е по-луксозното изпълнение на тойота. кадилак и линкълн са даже още по-луксозни марки. бюик са много добри, но джи ем си, кадилак и линкълн са по-нагоре в класацията. що се отнася до евро-марките, бмв е по-популярно от ауди. учудва ме че киа, мазда, хюндай и хонда изобщо са в такава класация.

Важното е да караш немски трактор и да си рахат! От те това по-гуемо нема! А тя класацията е скалъпена знаем, те японците са платили за нея. Интересно също е и списъка с доста проблемни марки(без най-ненадеждните), кои фигурират - автомобили повечето от които до скоро бяха смятани за доста солидни ....

7. Hyundia това ще да е някаква нова марка, но пък много надеждна

Тоя хаха е типично зомби. Вероятно БМВ фен и по-далече от носа си не вижда.

Много високо мнение даже. В действителност кара пернишки гоуф, слуша Aзис и Глория, а щастието му е да гледа мач от Б-Групата на ракийка и салатка. Заветната мечта- да си купи германско БМВ 3ка на 25 години от немски турчин с лети янти.

Като са най-надеждни защо държавните служби не си купуват японски коли. Пък тойотата е най-големият боклук на американския пазар, но пък е най-евтин. Годишно се изтеглят хиляди тойоти заради технически дефекти. Така че като гроздето/немските коли/ е високо/скъпи/ затова е кисело/калпави/.

Нещо не можеш да четеш ли, данните от статията ли не разбираш? Пожелавам ти да имаш пари и да си вземеш най-скъпата немска кола. Нали и сервизите трябва да живеят. Докато има балъци/зомбита (такива с твоето мислене) ще има тарикати ("елитните" немски марки), които да им взимат парите. И само за протокола: има и хора, които не обичат грозде и им е все тая дали то е кисело или сладко, дали е високо или ниско.

аз имам "скъпа немска кола" (а6) от 2010 и за 6 год само масло и накладки съм сменил на 120 хил км :) всички сервизи в бг щяха да са фалирали ако имаше само такива коли, но уви преобладават хора с ТОЙОТА СЕЛИКА и Голф 3 за 1600 лв :)

Защото японските коли са с по-слаби купета (ламарини).

До като има "УФЦИ" ще има и кой да ги стриже

Относителна работа. Бабичките с тойотите вдигат 80 км/ч само на магистрала - как да се повреди?

Ма те бабичките само Тойоти ли карат бре?

Много ясно, че японските са най-надеждни. Няма да са немските курници или френските чекии.

отдавна в америка са се светнали , че фр коли не стават и са спрели да ги внасят , иначе съм съгласен за тойота и лексус

Имам познат автомеханик от сервиз и от него съм чувал следното: ХОРАТА КОИТО ПРАВЯТ СПАГЕТИ И МИНЕТИ КОЛИ НЕ МОГАТ ДА ПРАВЯТ....човека се занимава по цял ден с такива кошници

Или както е казал сръбският му колега: коли со борче (Ситроен), со мачка (Пежо) и со пичка (Рено) не праим.

....каза гастарбайтърът с 1400 лв в банковата сметка който цял живот не може да си купи нова немска кола и търси "практични японски алтернативи" със здрави "гарнитури" от "онова поколение 93-та дето много здрави ги правиха" :)