Първи краш тест на Skoda Kodiaq

Новият кросоувър на Skoda получи максималните пет звезди в първите изпитания за безопасност при катастрофа, проведени от Euro NCAP.

Обратно в новината

Коментари - Първи краш тест на Skoda Kodiaq | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Статия, като всички напоследък - сякаш преведена с google translator :) За това са платили, това са получили. Както сравнението на SUV-овете Skoda Yeti и BMW X1 - та "оценяващите" дадоха предпочитания на X1, заради "по-спортният дух", но пропуснаха да кажат, че в реални тестове - горички и полянки, BMW-то се е счупило много бързо, веднага след HONDA CRV. За справка потърсете в google "Skoda Yeti Swedish test"

Антон е прав-четете внимателно.. статията си е евтина пропаганда тип Дойче Веле/ВАГ/Меркел..

Антоне, ти или си супер комплексирано шофьорче на 20 годишно БМВ 3-ка, или си просто ограничен и гроздето ти е кисело.

А и забравих: изключителната система за екстремно спиране до 8 км/ч. Ахахаах нема такова животно като чешките инжинери с шефове вагени.

Скрийте се с този кодкодяк.. "Чешките инженери търпят критика и заради завишения риск от травми вследствие камшичен удар при пътниците на третия ред седалки и недостатъчната защита на гръдния кош на водача при челен сблъсък. От Euro NCAP обаче отбелязват високото равнище на безопасност за всички останали жизненоважни органи както за шофьора, така и за пътниците, и хвалят ефективността на системата за екстрено спиране при скорости до 8 км/ч." Внимателно прочетете: травми от камшичен удар при пърнициъе от 3 ред седалки , възможности за наранявсне на гръдния кож на водача". Иначе другите органи били защитени, е те най-важното е греда - шията, която е връзка между главата и тялото и минава един сноп нерви за всичко, гръдния кош, където са дробове, сърце, черен дроб, стомах. Е кои оргаки остават - разможителние. Аман от рекламни статии на ваг, особено на най -големото им дърво. Всъщност не знам дали шкодата или сеата е по-големо дърво.