Първата българска суперкола вече е факт (снимки)

След пет години на непрестанен труд и много разработки първият български супер автомобил е вече факт.

Обратно в новината

Коментари - Първата българска суперкола вече е факт (снимки) | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не ти не си супер мен ти си една ЗЛОБНА БУДАЛА явно всичко Българско ти пречи

Кое и е българското? Замисъл,двигател,смешно дизайнче от вътре,фарове от Смарт??? След като двигателят е американски-честно би било да се каже българо/американска...ама фаровете са от друг сбирщайн-Смарт,който е Немско/Швеицарски...значи колата става Американо/Щвеицарско/Немско/Българска??? Бъдете коректни. А ако това е супер-кола,значи аз съм супермен!

След като изобщо нямаш представа за какво говориш, чудя се , защо ли си правиш труда да пишеш? Не с разработка и изработка на автомобил, поне с някакъв тунинг на серийна кола (различен от срязване на ауспуха, хаха) да се беше занимавал, но явно и това не си...

Браво,такива работи искаме да четем ! Успех на разработчика на проекта.

браво, евала, а не като китажските талиги от ловеч.

БРАВО.УСПЕХ ПРЕЗ НОВАТА 2015Г.

Поздравления, много добро начало! Сега ще чакам с нетърпение да й направят тест в "Top Gear"

И що? Щото няма кадърни хора които искат да излязат от руслото? Защото някои хора си мислят че понеже сме "зле", трябва всички да сме зле? Човека е намерил начин направил е за което Евала ! Колата ще се продава плюс това едни много добри пари... разбира се за БГ стандарта и те са много, но това е спорта кола все пак и то високотехнологична.

Градската версия на колата ще е с толкова, състезателната е над 600 коня. И между другото вече се е състезавала в голямо състезание където е спечелила 9-то място, което си е супер постижение за дебют.

Sm3hurk0

Поклон лично от мен !

Браво и от мен! Разработването на каквото и да било е трудно и скъпо. Радващото е, че не сте се отказали а сте довършили начинанието до край.

С тези 450 коня и с това тегло , ако набере яко , може и да литне.

Кога щяла да излезе от формата на жаба ли? Ами като я целуне принца, дето ще извади 60-те хилки. :) Ама че въпрос. Ето ти задача: направи ТИ суперкола, пък и придай каквато си искаш форма - на гущер, на щъркел, на лицето на тъща ти :))) .

браво браво! само не разбрахме ще пише син пък е оранжев?

Браво! Най-после една хубава новина. Много се радвам. Бъдете живи и здрави и кураж. Мързеливци и кресльовци ще има винаги, дето освен да мразят и критикуват не знаят нищо друго. Напред и нагоре!!!!

Господи , кога ще научиш българина да се радва на нещо хубаво, създадено от творци, вместо да отрича всичко ново ? Да, сигурно има неща за изчистване, никой не е съвършен. Важното е че е положено началото. Браво и успех на създателите в това число и на момчетата от Правец.

На гол тумбак чифте пищови. Ние не правим никакви "нормални" коли(имам предвид коли за масова употреба, които да са с доказана марка и качество (ако не броим недоразумението Great Wall), а сме тръгнали да правим "супер" коли. Първо трябва да имаш базата и опита преди да се опитваш да правиш "супер" неща.

Абе направете един SUV хибрид за 20000$р да кара 500 км с едно зареждане и да ви кажем браво

Отвън си изглежда много добре, но като видях волана получих уртикария. Дизайнера му трябва да бъде бичуван публично.

Браво !!!

Поздрави за автора на автомобила!Всичко е направено по последни тенденции в автомобилостроенето на такива автомобили.Дифузъор,дневни светлини,ниско съпротивление,въздухозаборници,стабилизатори и спойлери и т.н.Вижте Ф40,Ф50,Енцо,всички са спартанска визия.Това не са коли за лигочи,търси се максимално олекотяване........

Отвън е много добре, вътре - много зле.

Таблото и като на LADA Samara?

Изглежда много добре. Много се радвам и дано имат успех.

О, сори, снимките са при източника...

Добре де, що не пуснахте една снимка отватре и на "серийната" версия! "Състезателят" - ясно, спартанско изпълнение.

Всичко е добре, но кога ще се излезе от формата на жаба?

dir.bg, поправете си грешката - "самолетната писта "Лесново" край Русе" - селото е до Елин Пелин, Софийско.