Коментари - Mazda с интересно сравнение на електромобилите и дизелите | Авто.dir.bg
Коментари
Като не могат да правят читави електромобили, си търсят оправдание. Аз в момента карам Mazda CX-5 от 2016-та, но следващата ми кола определено ще е на ток, и няма да е мазда.
Към плюещите по японците. Многоуважаеми, японците мислят екологично повече от з0 години. В Япония преди 20 години не видях нито един дизелов лек автомобил. Всичко на бензин н газ (към онези гъзари, дето се присмиват на газифицираните автомобили). Преди две години 80% от автомобилите в градовете в Япония бяха хибриди или ел. Ама ел. с малък капацитет. Стратегията на японците е з0 години пред европейската. Поради чисто географски, икономически и демографски причини/ограничения.
Не искам да плюя японците защото с очите си видях през лятото какъв е автомобилният им парк-около 10% малки електрички,болшинството коли са хибриди и малка част бензин но автобусният им парк е основно на дизел и то китайски автобуси но за сметка на това изобщо не можеш да разбереш,че са дизели-нито пушек нито миризма,какви филтри ползват само те си знаят
ако си в африка и целата е олепена с памнели..иначе карай у Аляска електричка да те вида
Е като смятат колко СО2 се отделя при производството на батериите, да вземат да сметнат и ресурсите нужни за производството на всичките частички в ДВГ и скоростната кутия - неща които липсват при ел-колите. Иначе сравнявняват ябълки и круши, и то по начина по който им отърва да си оправдаят неконкурентноспособната кола.
само те за сега казват официално истината,че електричките са по големи замърсители от самото начало
Всеизвестен факт е. Батериите са едно от най мръсните производства в света. Водородните клетки са много по-добра технология.
Хората ги е грижа вътре в града да е чисто, пък нищо, че вънка около завода ще има повече въглеродни емисии
Смешници! Една батерия на Тесла не е само за 100 000 мили, а без проблем се полазва за минимум 300 000 мили. Освен това след това живота и продължава и извън автомобила. А следващото поколение на батериите на Тесла ще са за 1 000 000 мили, т.е. ще са 10 пъти по-екологични от дизеларките.
Пич! Това дето си написал, 20% да е верно - ще бъда щастлив. Истината е много горчива!!! Казвам със съжаление!!! Питай някой с електромобил колко км минава при минусови температури. Засега всичко е само в интерес на корпорациите!!!
Относно значителното намаляване на пробега при ниски температури си прав. Но все пак пробега на Тесла Модел S при темпрература -10С с включено отопление в градски условия намалява е 505 км, а по магистрала 380 км. Лично аз карам бензиново БМВ 5 автоматик от 2015 година и зимно време ми е трудно в града да мина повече от 450 км с един резервоар (карам на кратки разстояния). Разбира се по магистралата нещата са различни. Разбира се, че и Тесла е доста по напред от останалите. А относно живота на батериите съм напълно прав, зашото има обективни статистики. Да не говорим, че дават гаранция на батериите 8 години или 200 000 км.
Въглеродния двуокис, добре. Ама къде се забравят азотните окиси, финни прахови частици и т.н ?! А иначе то е ясно, че ако електроенергията се произвежда от въглища...
...а колко СО2 се отделя при производството на ауспуха. Да изброя и другите възли, въпреки, че ще пропусна някой - ФАП/катализатор, антифриз, масло, филтри а да и целия двигател барабар с буталата.
Така е, забравили са другите замърсители. Трябва да се отбележи, че другие замърсители ги има и при производството на ел. енергия от изкопаеми горива. Сега остана една проста задача, да се научим да произвеждаме достатъчно ток без замърсяване. Ключовата дума е достатъчно и още по-важно когато ни е нужна. Не само денем,не само когато има вятър, не само когато има вода за водно ел. централи и т. н. Та както споменах проста работа, намалете консумацията на ток, произвеждайте без замърсявания и ще караме електрокари или просто консумирайте по-малко.
Mazda с интересно сравнение на електромобилите и дизелите
Електрическите превозни средства с дълъг пробег, т.е. които имат батерии с голям капацитет, нанасят повече вреда на планетата от дизеловите автомобили.
Обратно в новината