Класика: Стар Mercedes в Албания е на над 1 милион километра

Нека си признаем – въпреки че са по-скъпи, луксозните нови автомобили нямат най-добрите резултати, когато става въпрос за надеждност.

Обратно в новината

Коментари - Класика: Стар Mercedes в Албания е на над 1 милион километра | Авто.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мерцедес отдавна признаха, че втори път такава грешка няма да направят.

1000% е краден преди години от Италия !

Поредното доказателство на фразата, че до 2000 г. колите се правеха от инженерите, а след 2000 г. почнаха да ги правят счетоводителите. Съвременен автомобил не може да изкара и една трета от километрите на тоя Мерц. Именно в това се състои трагедията на автомобилната промишленост днес - тя се превърна в поредната промишленост, която само бълва някакъв продукт дето трябва да сменяш на десетина години щото иначе производителите ще останат гладни. Добре дошли в модерното консуматорско общество където потреблението и харченето на пари всеки ден и всеки час е най-важното нещо.

Интересно ми е вие в дома си нищо ли не подменяте или карате цял живот с едни и същи мебели,посуда?Наистина преди колите бяха по-здрави и доста по-тежки и доста по-неикономични и за това се стигна до олекотяването им и повишаване на мощност и скорост а съм виждал каруци и на по 100г та ако някой иска може на такава да се вози цял живот

Ще е дълго, ама го прочетете. Да ме прощавате, драги, ама Вие сте ярък пример за съвременния консуматор - егоист. Отгледаха ви внимателно и с любов с една единствена цел - РЪСТ В ПРОДАЖБИТЕ! Това е мотото на съвременния западен бизнес модел. При условие, че населението в ЕС не се увеличава, в САЩ се увеличава с по половин процент, в Япония с по-малко, ръст в продажбите/консумирането се постига единствено с бълване на нетрайна и некачествена продукция, която има нужда от подмяна на 2-3-5 години. И това, драги, е в пълно противоречие с мантрата за устойчиво развитие на същия този западен свят. И да, аз си сменям телефона, когато се счупи необратимо. Колата ми е 1996 година и цената ѝ на пазара е 2.5 пъти по-висока от преди година и 3.2 пъти по-висока от преди три години. Наречи ме закостенял и архаичен, ако желаеш. Понеже това ми е работата, сметката показва, че моят въглероден отпечатък е в пъти по-нисък от този на човек, сменящ си колата на всеки пет години с по-икономична или електрическа и техниката - на всеки 2-3 години с по-висок енергиен клас.

Пазарна икономика. Ето аз си купих Хюндай i30 преди 12 години. Карам си го и не съм му сменил и едно болтче освен консумативите. Това, че има роби на марките и смятат, че щом преди 30 години са били много хубави и сега ще е така, е голяма грешка. Има си коли и модели, които са направени здраво и надеждно. А по въпроса в възможностите, както си го купих нов преди години, така и ако се скапе сегашния ми, ще си купя пак нов. А на съседчето ми с VW вече няколко пъти му давам ток, че нещо екетрониката му изхабява акумулатора за една нощ...