То е със същата колесна база като V-версията на седана, но с 51 мм по-ниско и с още толкова по-късо. Задната му следа е с инч по-широка от тази на седана. Задвижването е поверено на познатият от седана 6,2-литров V-образен 8-цилиндров мотор с максимална мощност 556 к.с., обуздавана от спирачки Brembo.
 Максималният въртящ момент е 747 Нм. Клиентите могат да избират между 6-степенна механична или автоматична предавателна кутия, като автоматика разполага с лостчета за ръчно превключване на предавките зад волана. Благодарение на тези показатели автомобилът се ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди и е най-бързият сериен модел на Cadillac.
Като типичен представител на V-серията на Cadillac, купето е с внушителна радиаторна решетка с двойни въздушни отвори. И бронята, и формата на фаровете са познати от седана. Дръжки на вратите липсват, тъй като те се отварят с тъч-пад бутони.
Профилът на купето е изключително аеродинамичен, на това правило е подчинена дори и антената, а челното стъкло е с 62,3-градусов наклон. Заден спойлер, двойни ауспуси и 19-инчови високоскоростни гуми Michelin Pilot Sport 2 довършват динамичния облик на CTS-V Coupe. Интериорът е с нов шафранов цвят, конвенционални B-колони липсват, а контролният панел и централната конзола са същите като в седана, който, припомняме, стана първият сериен седан с 4 врати, преминал 8-минутната бариера на легендарната писта „Нюрбургринг”.
Производството и продажбите на купето започват от лятото на тази година.