128 |
0
Tesla демонстрира ремарке със слънчеви панели
Ремарке със слънчеви панели на Tesla позволява да се допълва пробега на електромобила в движение.
Пробегът остава един от най-големите проблеми на всички електромобили. Независимо с какъв капацитет батерия разполагат те и колко са икономични, рано или късно се стига до момент, в който зареждането не е толкова лесно, колкото е да налееш малко бензин. Съществуват много концепции за зареждане, а една от най-интересните бе показана наскоро.
Въпреки че ентусиасти от трети страни са се опитали да осигурят зареждане на батериите на електрическите автомобили Tesla със слънчева енергия по време на движение, те е трябвало да използват слънчеви клетки на гъвкава основа. Самият Илон Мъск досега е изразявал симпатиите си към подобни идеи само в контекста на оборудването на търговски микробуси със слънчеви панели на покрива и сгъваеми странични секции.
Сега, на изложение в Германия, компанията показа прототип на ремарке със слънчеви панели, което, след като се разгъне, може да увеличи пробега на електрически автомобил с 80 км. за един ден паркиране на слънце, но само при идеални условия. Терминалът Starlink ще осигурява достъп до сателитен интернет и е добро съчетание между технологиите на Tesla и Starlink.
Все още е трудно да се каже дали това е „най-голямото зарядно в света“ но то със сигурност привлече вниманието на изложението IdeenExpo в Хановер. Ремаркето за автомобил, оборудвано с прибиращи се слънчеви панели и терминал Starlink за връзка с външния свят, може да генерира до 2.7 kW електроенергия.
Също така на изложението Tesla демонстрира по-реалистични подходи, като на каросерията на кросоувъра Model Y бяха показани новите акумулаторни клетки, интегрирани в задвижващия агрегат. Tesla все още не ги използва на своята германска линия за сглобяване, но до края на годината компанията планира да модернизира производствените процеси, за да може в новия завод в Тексас да се произвеждат бъдещите версии на електромобилите.
Въпреки че ентусиасти от трети страни са се опитали да осигурят зареждане на батериите на електрическите автомобили Tesla със слънчева енергия по време на движение, те е трябвало да използват слънчеви клетки на гъвкава основа. Самият Илон Мъск досега е изразявал симпатиите си към подобни идеи само в контекста на оборудването на търговски микробуси със слънчеви панели на покрива и сгъваеми странични секции.
Сега, на изложение в Германия, компанията показа прототип на ремарке със слънчеви панели, което, след като се разгъне, може да увеличи пробега на електрически автомобил с 80 км. за един ден паркиране на слънце, но само при идеални условия. Терминалът Starlink ще осигурява достъп до сателитен интернет и е добро съчетание между технологиите на Tesla и Starlink.
Все още е трудно да се каже дали това е „най-голямото зарядно в света“ но то със сигурност привлече вниманието на изложението IdeenExpo в Хановер. Ремаркето за автомобил, оборудвано с прибиращи се слънчеви панели и терминал Starlink за връзка с външния свят, може да генерира до 2.7 kW електроенергия.
Също така на изложението Tesla демонстрира по-реалистични подходи, като на каросерията на кросоувъра Model Y бяха показани новите акумулаторни клетки, интегрирани в задвижващия агрегат. Tesla все още не ги използва на своята германска линия за сглобяване, но до края на годината компанията планира да модернизира производствените процеси, за да може в новия завод в Тексас да се произвеждат бъдещите версии на електромобилите.