Световен дебют за Spyker C8 Aileron Spyder в Пебъл Бийч
Производителите показаха прототипа. Производството на двуместното кабрио започва още през първата половина на 2010 г.
Производителят на ексклузивни автомобили Spyker Cars представи официално първия прототип на Spyker C8 Aileron Spyder от напълно ново поколение по време на Concours d`Elegance в Пебъл Бийч, Калифорния, в неделя. От сравнително младата автомобилна компания обявиха, че работят над кабриолета, още през март по време на Автомобилния салон в Женева. Производството му ще започне през първата половина на 2010 г. Spyker C8 Aileron Spyder е с мек сгъваем. Той изцяло се прибира в автомобила, не оставяйки след себе си и следа. Предлагат го в осем възможни цвята и разполага и със задно стъкло. Двуместният автомобил е изграден от алуминий, а колесната му база е по-дълга със 150 мм от традиционната за останалите модели от марката. Предната и задната следа съответно са 1625 мм и 1645 мм в името на по-добра стабилност на пътя. Предницата е увенчана с широка радиаторна решетка за по-добро охлаждане, а задницата завършва със спойлер под дифузьора. Отделните странични прозорци с характерната метална рамка са заменени с единичен панел, който може да бъде прибран напълно. Двигателят е 4,2-литров от Audi и е средно разположен. Изработен е от алумний и е V-образен 8-цилиндров. Разполага с максимална мощност от 400 к.с. и генерира въртящ момент от 480 Нм при 3400 об/мин. За първи път в кратката си деветгодишна история Spyker предлага автоматична трансмисия (ZF 6), засега като опция. Максималната скорост на Spyker C8 Aileron Spyder е 300 км/ч, а ускоряването от 0 до 100 км/ч става за 4,5 сек. Списъкът от допълнителните екстри, които клиентите ще могат да поръчват, включва 19-инчови роторни гуми с перпендикулярен рисунък Rotorblade, кожени детайли за кокпита, бордово табло от майсторите в часовникарското изкуство Chronoswiss, както и куфари Louis Vuitton, специална изработка за Spyker. Алуминиевата пространствена рама на класическия C8 Aileron е изцяло прекроена и е още по-твърда. Тя е пригодена към новото окачване, доставено от Lotus. Стандартното обзавеждане предвижда аудиосистема Kharma с шест високоговорителя. Тя е с дигитално радио и Bluetooth интерфейс.