Неправилното обозначаване се отнася до 900 000 продадени единици от три модела : 2011, 2012 и 2013. Те представляват 35 на сто от продажбите на Hyundai и Kia, съобщава autonews.com.
Като резултат комбинираният рейтинг за икономия на гориво за двете марки е намален с една до две мили на гало (0.43 км на литър).
Собствениците на тези неправилно обозначени автомобили, заедно с други засегнати модели ще трябва да ги представят пред дилърите за километричните проверки. Hyundai и Kia ще трябва да поставят нови стикери върху хиляди непродадени коли в представителствата на марката.
Новите рейтинги можете да видите тук.
Автомобилните компании, които споделят двигатели и модел платформи, заявиха, че ще компенсират купувачите. Акциите на двете компании регистрираха силен спад на азиатските борси тази сутрин, допълва Bloomberg.