Според създателите си изцяло новият суперспортист Nissan GT-R не е направен, за да бъде тунингован, както беше с предшественика му Skyline GT-R34. Но това не попречи на японските тунинг гиганти да направят китове с модификации за новия модел. Те са успели да разбият защитите на кодираните компютри на GT-R, които засичат и най-малките промени по колата и я „блокират”. Някои от големите японски производители на тунинг китове, като Mines, HKS и Top Secret, започнаха да запълват каталозите си с части за GT-R и до момента, в който колата ще започне да се продава в САЩ и Европа, бъдещите собственици ще имат голям избор от тунинг части за нея. Някои от най-популярните модификации са 20-цолови джанти BBS и спортен волан MCR с уникални „пера” за смяна на скоростите. Mines предлага голям набор на аеродинамични детайли от карбон, включително изцяло нови брони, анти-крила, спойлери и прагове. Частите обаче не са евтини. Дори и най-елементарни циферблати на таблото струват около $1200, а карбоновите елементи - около $5000. Което означава, че цял бодикит ще струва между $20 000 и $30 000.