Peugeot показа електрически прототип по време на фестивала в Кан
Френската марка планира да се завърне в киното с участие на новите си модели във филми и ексклузивни събития
Френската марка Peugeot има за цел да подкрепи киното чрез завръщане към неговите френски корени, творческа смелост и глобално влияние. Следвайки своята амбициозна културна, артистична и обществена комуникация, Peugeot планира да се завърне като главен герой в "Седмото изкуство" с участие на новите си модели в бъдещи филми.
Peugeot продължава да поддържа своята уникална връзка с големия екран. Много емблематични филми са представяли автомобили Peugeot, като Landaulet 184 в "Полунощ в Париж" на Уди Алън, Peugeot 406 в сагата "Такси" или единственото по рода си Peugeot LimoVian, проектирано от Мишел Гондри и дизайнерският екип на Peugeot в "Пяната на дните". Други незабравими филми включват Peugeot 404 в "Стрелящи чичовци" и Peugeot 403 Cabriolet, управляван от лейтенант Коломбо. Този дългогодишен съюз между Peugeot и киното подчертава трайното въздействие на марката в света на "Седмото изкуство".
През последните три години Peugeot се ангажира с образоване на обществеността относно опазването на околната среда и със спорта чрез участието си в Световно първенство по издръжливост (World Endurance Championship). Напомняйки за своята френска идентичност и исторически връзки с киното, марката Peugeot обогатява своята стратегия, като се впуска в силно емоционална нова територия - френското кино.
През 2025 година Peugeot планира да вплете тази нишка във всички свои комуникационни канали. Инициативите ще включват стратегически партньорства чрез позициониране на продукти, поддръжка на производствени екипи, оригинално цифрово съдържание, ексклузивни събития и активности в търговската мрежа.
Засиленото присъствие на фестивали и събития ще е в основата на тази идея. Подкрепата за млади френски таланти ще бъде ключов стълб, в съответствие с дългосрочната си визия Peugeot има за цел да създаде ново поколение френски рекламни послания, насърчаващи отношението към бъдещето кино. Официалното партньорство с церемонията по връчването на наградите "Сезар" през февруари отбеляза отправната точка на този ангажимент.
Сега Peugeot използва престижния филмов фестивал в Кан, за да формализира своя ангажимент с френското кино. По време на фестивала, който се провежда от 13 май до 24 май, прототипът Peugeot Inception Concept е изложен на ключово място на крайбрежната алея "Кроазет" в Кан пред хотел Карлтън. Посетителите на фестивала имат възможността да открият този кинематографичен концептуален автомобил, като израз на оптимистичната визия на Peugeot за устойчива бъдеща мобилност.
Марката подкрепя и ключови събития по крайбрежната алея "Кроазет" в Кан с Peugeot E-3008. Филмовият фестивал в Кан е уникална възможност за Peugeot да се свърже с големи фигури във френското кино и да затвърди своя ангажимент в тази област.
"Киното е витрина за нашата култура, отражение на нашето общество и мощно средство предизвикващо емоции. Асоциирането ни с този кино свят утвърждава нашата идентичност: френска марка, горда с корените си, която поставя удоволствието, емоцията и иновацията в основата на нейния избор. Ние сме екзалтирани от нашия ангажимент за подкрепа на френското кино", каза Валери Кандейлер, директор по глобалните комуникации на Peugeot.
Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.