Първият шоурум на Dacia у нас получи новата визия на марката
До началото на следващата година всички представителства в страната ще бъдат обновени в унисон новата визуална идентичност
Дилърството "Ауто Франс 3000" на ул. "Резбарска" №5 в София е първата изцяло обновена локация на Dacia в страната. Търговското представителство отваря врати през 2005 г. и е първият официален дилър на марката Dacia в България.
Сега първият шоурум на Dacia получи изцяло нов екстериорен и интериорен дизайн, за да донесе по-голяма видимост и усещане за модерна среда. Изцяло актуализираното дилърство демонстрира нови елементи и цветове в унисон с новия визуален език на марката.
До началото на 2024 г. предстои обновяването на цялата дилърска мрежа на Dacia в страната. "Нашата амбиция е да разпространим бързо новата идентичност на марката във всички дилърства на Dacia. Чрез пълното обновяване на дилърската ни мрежа целим да предоставим на клиентите на Dacia нова глава в развитието на марката. Очаква ги една по-горда и по-модерна Dacia, каквато заслужават", сподели Емил Гърнев, търговски директор на "Кеос София", официален вносител на Dacia у нас.
Новият интериор на дилърствата на Dacia е по-топъл и по-приветлив, като става още една част от цялостното обновяване на марката. То се базира на ценностите, които търсят клиентите на Dacia - надеждност и автентичност на справедлива цена.
След представянето на новата визуална идентичност на Dacia и нейното интегриране в автомобилите и комуникационните материали, обновеният дизайн навлиза и в търговските обекти. Марката подчертава уникалното си позициониране с нов облик на дилърската мрежа, който e семпъл и автентичен, вдъхновен от природата и технологиите.
Той ясно интегрира ценностите на марката, които изграждат нейното ДНК - надеждност, приключенски дух, икономични и екологични автомобили. Целта е клиентите да могат да припознаят тези ценности като свои, когато посетят дилърството.
Новите шоуруми на Dacia са проектирани с идеята да бъдат пестеливи, като в тях останат само онези елементи, които са съществени за пространството и клиентите. Тотемът е висок и солиден, за да олицетвори надеждността на марката. Използването на дървен декор в основата му придава топлина и автентичност.
Вижте как изглежда обновеният шоурум на Dacia в София >> >> >>
Зеленият цвят каки, ползван в различни детайли в интериора и екстериора, напомня за откритите пространства и природата, които са естествената околна среда на Dacia. Шоурумът на Dacia трябва да може да се променя във времето и да се адаптира към различни пространства. Затова са създадени три формата, които отговарят на нуждите, произтичащи от размера на шоурума и броя на изложените автомобили. По същата причина мебелите лесно се преместват и сменят.
Обновяването на интериорния дизайн е поверено на френското Studio 5•5 заради неговия отговорен подход към проектирането. Дизайнерите се придържат към устойчив дизайн, намаляване на консумацията и излишъците чрез вдъхване на нов живот на стари предмети.
Целта е да се предложи решение, което е екологично и устойчиво. Този подход е в пълна хармония с ценностите на Dacia и нейния постоянен стремеж да се съсредоточи върху най-същественото. В по-голямата си част материалите, използвани за панели, килими, подови настилки, осветителни тела, бои и т.н., са рециклирани и устойчиви, избрани като част от постоянната грижа за околната среда.
Стойките, използвани за панелите, са направени от рециклирани гуми и са сглобени с помощта на емблемата на марката. Емблемата на Dacia - DC, остава вярна на името си и свързва целия дизайн в едно - физически и метафорично. В преосмислянето на връзката с клиента, изживяването при покупка също е напълно обновено. Посланията са ясни на всяка стъпка и всяка зона е добре идентифицирана.
Ясни оранжеви обозначения ще помагат на клиентите да знаят точно къде да отидат от момента, в който влязат в дилърството, до финалните етапи на следпродажбеното обслужване. За още по-добро чувство на клиентите, търговският екип ще споделя екрана на компютъра с тях, докато седят до тях, а не срещу тях. Това ще подпомогне за обсъждането на характеристиките на автомобилите и в същото време ще изгради по-силно усещане за доверие и прозрачност.