Opel представи новите Grandland, Frontera и Mokka на ток в Брюксел
На автосалона Opel обяви, че е първият германски производител с електрическа версия на всеки модел от гамата
На автомобилното изложение в Брюксел изпълнителният директор на Opel - Флориан Хютл, обяви, че компанията става първият германски производител с електрическа версия на всеки модел от гамата. За да продължи още повече електрическата офанзива и да направи закупуването на електрически автомобил още по-лесно, изпълнителният директор на Opel представи и новия пакет, наречен Electric All In ("Всичко на ток"). С новия пакет марката Opel подчертава тази насока и с електрифицираното си и в същото време най-младо портфолио от SUV на пазара.
Вижте премиерите на Opel на автосалона в Брюксел >> >> >>
На автосалона в Брюксел Opel представя изцяло новите Opel Grandland и Frontera, както и обновения Opel Mokka за първи път в Белгия. Автомобилното изложение в Брюксел е отворено за посетители всеки ден до 19 януари от 10 до 19 часа, като на 13 и 17 януари работното време е удължено и посетителите могат да се насладят на автомобилните иновации до 22 часа.
"Opel е двигател на електрифицираното автомобилно бъдеще и е първият германски производител, който прави закупуването на електрически автомобил още по-достъпно и лесно предоставяйки избор от електрическа версия във всеки модел от гамата на марката. В услуга на потребителите предоставяме и нашия нов пакет Electric All In, който прави преминаването към електрическа мобилност привлекателно за нашите клиенти отвъд самия продукт. Предлагаме уникален подход, който предоставя правилните отговори на въпросите на клиентите и прави преминаването към електрическа мобилност по-лесно във всяко отношение", заяви Флориан Хютл на пресконференцията на щанд 7 в зала 5 на "Брюксел Експо".
Какво означава Electric All In? Клиентите ще получават множество допълнителни услуги при закупуване на електрически модел Opel. В зависимост от пазара са включени услуги като станция ePro wallbox за бързо зареждане у дома, безплатни услуги Opel Connect Plus за първите 6 месеца и 8 години помощ при мобилно зареждане, пътна помощ и гаранция за батерията. С новите електрифицирани модели Grandland, Frontera и Mokka, марката Opel е позиционирана отлично в този сегмент на автомобилния пазар, който е най-важният сектор за Opel в Европа.
"Да направим иновациите и новите технологии достъпни за широка публика е част от нашата ДНК. Това включва насърчаване и внедряване на електрическата мобилност", продължи Хютл. "Новият Opel Frontera Electric предоставя всичко необходимо на клиентите - просторен, подходящ за семейството и преди всичко достъпен автомобил за ежедневието. За много клиенти Frontera ще бъде първото им електрифицирано превозно средство", подчерта изпълнителният директор на Opel.
С дължина от 4,38 метра, новият Opel Frontera предлага място за до 7 човека или до около 1600 литра товарен обем. Разполага с множество практични функции в интериора, включително станция за зареждане на смартфон.
Новият Opel Grandland демонстрира какво означават основните насоки и мото на Opel - "Германска енергия" и "Модерна технология". Най-добрият модел в триото от SUV на германската марка е и първият Opel, базиран на платформата STLA Medium за електрически автомобили, който предлага множество интелигентни функции и новаторски технологии, като например адаптивната система Intelli-Lux HD светлини без отблясъци с повече от 50 000 отделни лед елемента. Победителят в престижният конкурс "Златен волан 2024" носи новия и отличителен 3D Vizor, дори със светеща емблема Opel Blitz отпред за първи път.
"Новият Grandland е проектиран и конструиран в Германия и се произвежда във фабриката ни в Айзенах. Grandland символизира и е носител на това, което наричаме "Greenovation", като пример е екстериора му без хромирани елементи. Общо автомобилът съдържа повече от 500 кг "зелени", т.е. рециклирани материали", заяви Флориан Хютл, обяснявайки как Grandland намалява своя въглероден отпечатък в допълнение към задвижванията без локални емисии.
"Новият Opel Mokka е нашият стилен и много харесван модел на марката от самото му представяне на пазара", каза изпълнителният директор на Opel. "Поради тази причина Opel направи леки промени, като леко изостри екстериора и обнови дизайна на успешната Mokka, като същевременно се фокусира върху внасянето на иновации и промени в интериора. С новата Mokka ние пренасяме най-съвременните цифрови технологии от по-високите автомобилни сегменти в класа на компактните SUV. Това включва следващото поколение информационно-развлекателни системи, включително интелигентни функции ChatGPT. С Mokka клиентите имат и богат избор от високоефективни и пестящи ресурси алтернативи за задвижване", добави Флориан Хютл.
Opel не само е в добра позиция да посрещне предизвикателствата и променящите се предпочитания на купувачите предоставяйки избор от ключовите си SUV модели. Това се гарантира и от бестселърите, изложени в Брюксел, каквито са Corsa Electric и Astra Sports Tourer. За четвърта поредна година Corsa е най-продаваният малък автомобил в Германия и номер едно при акумулаторно-електрическите превозно средства в своя сегмент във Великобритания.
Новата Astra има пазарен дял от повече от 5% в своя сегмент в цяла Европа и е на върха според данните за регистрирани нови автомобили в Германия през месец август 2024 г задминавайки конкуренцията. Това е единственият модел на германски производител, който в момента предлага изцяло електрическо комби Astra Sports Tourer в този клас. Марката Opel също е начело със своята гама от лекотоварни автомобили, особено с пътническия ван Vivaro Electric.