Първият дигитален скенер за автомобили заработи в София. Иновацията е внедрена от "Силвър Стар", генерален дистрибутор на Mercedes-Benz за България. Технологията Xentry Vehicle Detector е иновативна система, базирана на изкуствен интелект (AI), за бързо сканиране и документиране на текущото състояние на автомобила. Интелигентното решение поставя нов стандарт в сервизната диагностика като комбинира скорост, точност и дигитална свързаност в едно.

Технологията Xentry Vehicle Detector сканира и документира текущото състояние на автомобила Снимка: Грета Петрова

Системата предоставя 360-градусово заснемане в реално време посредством 11 странични камери, още 4 камери за грайферите на гумите и един LiDar, благодарение на които прецизно открива външни повреди или отклонения. Скенерът автоматично събира данни за превозното средство и на база анализ от изкуствен интелект дава ясни препоръки за необходимите последващи сервизни действия - като например ремонт на предна броня или необходимост от подмяна на гуми. Нужно е само автомобилът да премине през инсталацията, което се случва за по-малко от 30 секунди.

Технологията Xentry Vehicle Detector сканира и документира текущото състояние на автомобила Снимка: Грета Петрова

След това чрез лесна за разбиране визуализация клиентът вижда на таблет всички щети по своя автомобил, отчетени от системата. Технологията Xentry Vehicle Detector също изготвя подробна информация за състоянието на гумите - дълбочина на грайфера в различните зони. Така собствениците на автомобилите знаят кога е най-точният момент за подмяна, за да запазят сигурността си на пътя на най-високо ниво.

Системата открива външни повреди или отклонения Скрийншот: Грета Петрова

"Ранната диагностика чрез този скенер ще помогне за предотвратяване на грешки и ненужни разходи на собствениците на Mercedes-Benz", разказват от екипа на "Силвър Стар". Още при приемането на автомобила ще се идентифицират потенциални проблеми, което позволява те да бъдат адресирани навреме. Този подход намалява годишните разходи за поддръжка и минимизира риска от последващи гаранционни рекламации, допълват експертите.

"Системата също улеснява процеса на прием в сервиза, минимизира ръчната намеса и подпомага по-бързото вземане на решения. Така се спестяват до 8 минути на прием на автомобил, което води до подобряване на обслужването и ангажираността към клиентите", споделят от екипа на "Силвър Стар".

Системата открива външни повреди или отклонения Скрийншот: Грета Петрова

Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.