Новото Bentley Flying Spur получи хибридна система вместо двигателя W12
Луксозният седан на британската марка се задвижва от V8 битурбо агрегат и електромотор с обща мощност от 782 конски сили
Британската марка Bentley произвежда луксозния седан Continental Flying Spur от 2005 година. Второто поколение на модела дебютира през 2013 година, като вече се казваше само Bentley Flying Spur, а третото издание се появи през 2019 година. Сега британският производител показа новия Flying Spur, който всъщност е резултат от мащабен фейслифт, въпреки че компанията го смята за четвърто поколение. Екстериорът на седана е претърпял минимални промени.
Вижте новото Bentley Flying Spur Speed >> >> >>
Новото Bentley Flying Spur е оборудвано с малко по-различна черна радиаторна решетка, която получи шарка под формата на фина мрежа с хоризонтално удължени клетки. Над решетката все още е поставена разпознаваемата крилата фигурка с буквата "В". Вградените в долната част на предната броня въздухозаборници са различни и са украсени с детайли в тъмно сребрист цвят.
Дизайнерите на Bentley са решили да запазят четирите кръгли фара и в новото Bentley Flying Spur, въпреки че последното поколение на Continental GT, представено в края на юни, този дизайн беше заменен от нови фарове с овална форма с изпъкнали ярки щрихи на движещи се светлини. Актуализацията за модела с четири вратите включва дори различно проектирани изпускателни тръби и оригинални 22-инчови джанти.
Промени има и в интериора на новото Bentley Flying Spur. Луксозният седан вече има нови декоративни елементи. Опциите включват кожен салон с триизмерен модел, а всяка една от четирите седалки е със собствен климатичен контрол, като температурните сензори във всяка седалка помагат за промяна на интензивността на отоплението и вентилацията. Запазен е въртящият се централен модул на предния панел, както и 12,3-инчовият екран на мултимедийната система.
В салона е поставен йонизатор на въздуха, който помага на системите да поддържат чист въздух в купето. Срещу доплащане на клиентите ще бъде предложена аудиосистема Naim с мощност 2200 вата и 19 високоговорителя с активни бас конвертори, вградени в предните седалки. Моделът предлага най-широки възможности за персонализация, като компанията обяви, че са възможни много опции.
Новото Bentley Flying Spur следва стъпките на Continental GT и дебютира с най-високо ниво на оборудване Speed. Този седан е оборудван с хибридна система Ultra Performance Hybrid, която заменя двигателя W12. Задвижването съчетава 4,0-литров V-образен 8-цилиндров бензинов двигател с два турбокомпресора, като мощността му е 600 к.с., а максималният му въртящ момент е 800 Нм. Той работи заедно с 8-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител, която интегрира електромотор със 190 к.с. и 450 Нм. Общата мощност на тази хибридна система е 782 к.с., а сумарният въртящ момент е 1000 Нм.
Батерията с капацитет 25,9 кВтч може да се презареди за 2 часа и 45 минути с мощност 11 кВт. Пробегът на хибрида при движение само на ток е 76 км, а максималната скорост не надвишава 140 км/ч. В хибриден режим, с пълен резервоар от 80 литра и заредена батерия, максималният пробег е 829 км. Новото Bentley Flying Spur спринтира от 0 до 100 км/ч само за 3,5 секунди, а максималната скорост в хибриден режим вече е електронно ограничена на 285 км/ч.
Запазват се задвижването на всички колела с електронно контролирано заключване на задния диференциал eLSD и напълно контролирано шаси. Има промени във въздушното окачване, при което вместо трикамерни въздушни пружини, навсякъде са монтирани двукамерни, плюс нови адаптивни амортисьори с отделни клапани за компресия и отскок. Активните стабилизатори са запазени и не са прехвърлени от 48-волтовата електрическа система към обикновена 400-волтова.
Доставките на луксозния седан Bentley Flying Spur Speed ще започнат до края на годината. От Bentley все още не са обявили цените за новия Flying Spur, но вероятно версията Speed ще струва малко повече от предишния модел, започвайки от 260 000 евро.