Френската компания Renault представи новите си ванове Trafic, Estafette и Goelette. Трите нови електрически лекотоварни автомобила на Renault са първите, които са базирани на модулната архитектура, разработена от Ampere въз основа на софтуерно дефинирано превозно средство. Този иновативен подход бележи началото на нова ера в дизайна, възприемането и употребата на лекотоварните превозни средства.

Вижте новите ванове на Renault - Trafic, Estafette и Goelette  >>  >>  >>

Компанията Renault, като пионер при производството на лекотоварни електрически автомобили с Kangoo Z.E., продължава да прави революция на пазара на лекотоварните превозни средства с тази нова гама от електрически ванове E-Tech. Новите модели Trafic, Estafette и Goelette полагат началото на ново поколение електромобили и променят стандартите в сегмента като първите превозни средства на марката, отличаващи се с модулната архитектура, разработена от Ampere.

Renault Estafette E-Tech

Снимка: Renault

Новите модели Trafic, Goelette и Estafette са конструирани върху нова изцяло електрическа платформа тип "скейтборд". Тази платформа е проектирана да увеличи товароносимостта и се характеризира с къс преден надвес и монтиран отзад мотор. Благодарение на това, диаметърът на завой от едва 10,3 метра е равен на този на Renault Clio.

Безкрайни възможности за персонализация

Освен това новата изцяло електрическа платформа тип "скейтборд" се адаптира към различни типове каросерии, предоставяйки практически безкраен капацитет за персонализация, за да отговори на всички нужди на бизнес клиентите. Новите модели Trafic, Goelette и Estafette споделят едно и също ДНК за три различни, но допълващи се индивидуалности.

Renault Estafette E-Tech

Снимка: Renault

Като пионер при електрическите лекотоварни автомобили с Kangoo преди 15 години, марката Renault винаги е поддържала иновативен подход към своята гама, предназначена за професионалисти в бизнеса. С всеобхватна мултиенергийна професионалната гама, Renault е в състояние да предостави персонализирано решение, съобразено с всяка нужда на клиента. Сега марката прави още една стъпка напред с новото семейство електрически ванове, разработени от Flexis, адаптирани към спецификите на професионалната употреба.

Два вида батерии дават решение за всяка нужда

За по-голяма гъвкавост при използване, новите модели на Renault - Trafic, Goelette и Estafette E-Tech се доставят с избор от две батерии - със стандартен и с удължен пробег. Батерията с удължен пробег е с технология никел-манган-кобалт и осигурява висока енергийна плътност за максимален пробег от около 450 км според WLTP за Trafic.

Renault Trafic E-Tech

Снимка: Renault

За бизнес потребителите, работещи предимно в градски райони, батерията със стандартен пробег използва технологията литиево-железен фосфат, която не съдържа редки метали като кобалт и никел, за да предложи конкурентно предложение по отношение на цената и автономността с пробег от почти 350 км по WLTP за Renault Trafic, което отговаря на нуждите на много професионалисти.

Renault Trafic E-Tech

Снимка: Renault

Наред с удобния и многофункционален обхват, батериите разполагат и с новата технология за бързо зареждане от 800 волта, която улеснява организацията на ежедневието на бизнес потребителите. На бързозарядно устройство DC батерията се зарежда от 15% до 80% за по-малко от 20 минути. Новият електрически мотор на Renault, разработен в Европа, се отличава с висока ефективност и има мощност от 204 к.с. (150 кВт) и 345 Нм въртящ момент.

Зареждат външни устройства или доставят енергия

Новите лекотоварни модели на Renault - Trafic, Goelette и Estafette, ще предлагат функционалности Vehicle-to-Load (V2L) и Vehicle-to-Grid (V2G). Това включва възможността за зареждане на външни устройства - V2L, т.е. от автомобила към електрическо устройство в кабината, в товарното отделение или чрез адаптер, който се включва в гнездото за зареждане, за да се свържат устройства, например инструменти, лаптопи и други. Те могат да бъдат интегрирани в електрическата мрежа и да доставят енергия от своите батерии - V2G, от превозното средство към електрическата мрежа, благодарение на двупосочното зарядно устройство.

Renault Goelette E-Tech

Снимка: Renault

Новите модели Trafic, Goelette и Estafette са първите автомобили на Renault, които получават модулна архитектура SDV. Те ще получават автоматични актуализации от Renault, за да се гарантира дълъг експлоатационен живот и ще се възползват от екосистемите на професионалистите, които ги използват, като интегрират своя цифров интерфейс в сърцето на автомобила, благодарение на софтуерната модулност на архитектурата SDV.

Намаляват текущите разходи чрез трансформация

Новите електрически лекотоварни автомобили на Renault са създадени, за да опростят живота на бизнес клиентите и да намалят текущите им разходи чрез 360-градусова трансформация на бордовия хардуер и софтуер. Новите лекотоварни модели на Renault - Trafic, Estafette и Goelette, са разработени в партньорство с Flexis и са произведени във Франция в завода на Renault Group в Сандовил. Те ще се предлагат от 2026 г. и ще се произвеждат заедно с настоящата версия на Trafic, който продължава своята пазарна кариера.

Renault Estafette E-Tech

Снимка: Renault

Последвайте ни във Facebook и Instagram, за да научавате първи новостите от света на автомобилите.