Първите фотографии компанията предоставиха края на миналия месец заедно с работните характеристики по отношение на задвижването.
Вижте снимки
Шасито на FF е изцяло ново, като сред базовите му характеристики най-голямо впечатлениe правят последната генерация адаптивно окачване SCM3 с магнитен контрол върху амортисьорите и спирачната система на Brembo, оборудвана с карбон-керамични дискове.
За новия си модел Ferrari за първи път използва система за задвижване на четирите колела 4RM, която тежи с 50% по-малко от конвенционалните трансмисии, като запазва перфектно разпределението на тежестта (53 на сто спрямо задната ос).
Ferrari FF идва с V-образен, 12-цилиндров задвижващ агрегат с работен обем от 6262 кубически сантиметра. Максималната мощност на двигателя е 660 к.с. при 8000/мин, а максималният въртящ момент е 683 Нм при 6000/мин. Максималната скорост на движение на FF е 335 км/ч, ускорението от 0 до 100 км/ч е осъществимо за 3.7 секунди, разходът на гориво е 15.4 литра на 100 километра.
И все пак е помислено и за комфорта. Четирима души удобно могат да се настанят в салона, като има достатъчно място и за техния багаж. От 450 на 800 литра може да бъде увеличен багажният обем. 
Ferrari FF ще направи своя официален дебют на предстоящото изложение в Женева, което започва на 3 март.