Citroеn уточни, че е получил чрез страницата си във Facebook 24 000 предложения за дизайна на C1 Connexion. Колата има две версии - с три врати и с пет врати. Група роботи насочваха потребителите в интерактивния процес, който Citroеn определя като краудсорсинг (crowd-sourcing) в действие.
Промените са свързани до голяма степен с цветовете и вариантите за оборудване, макар че потребител на Facebook е направил дизайна на емблемата на модела.
Citroen C1 е един от трите автомобила, създадени в партньорство между Citroen, Peugeot и Toyota. Другите два са Peugeot 107 и Toyota Aygo.
Подобреният чрез Facebook Connexion предлага 14-инчови джанти, тъмни задни стъкла, цвят черен металик и червени елементи отвън и отвътре.
Мощността идва от 1.0-литров, трицилиндров бензинов двигател с мощност 68 к.с. и въртящ момент от 93 Нм. Той дава възможност на вариантът с три врати да ускорява от 0 до 100 км/ч 12.3 секунди и да достигне максимална скорост от 158 км/ч.