Колите, които бяха представени, на практика са прототипи, с които са правени многобройни тестове от едни от най-добрите тестови пилоти в света. "Това е причината части от интериора да са покрити с черен плат, за да не ги виждаме" споделя Любомир Станиславов. Материалът, от който са направени, е далеч по-некачествен от окончателната версия. Още по-интересна е колата отвън. Макар общият силует и основните елементи да ясно различими, Х1 е облепен със стандартните за случая черно-бели лепенки. Вижте снимки от събитието и на новия BMW X1 BMW Х1 използва платформата на 3-та серия на BMW. Като с общата си дължина от 4454 мм е малко по-къс от комби версията 3 Series Touring, но в същото време е с няколко сантиметра по-нисък от Х3. Любопитното е, че тестът се провежда на силно пресечен и кален терен, място, на което едва ли някои от бъдещите собственици на автомобила някога ще го изкарат. Но място, което да покаже офроуд качествата на Х1 и по този начин да бъдат неутрализирани всякакви възможни критики по негов адрес. При дебюта си през есента Х1 ще разполага с три различни агрегата. Базовата версия е 2,0-литров дизел със 177 к.с., а на върха вероятно ще е модификацията 130i с 265 к.с. По средата е 123d с 204 к.с.