На вътрешния пазар - Германия - обаче щутгартският автомобилостроител е отчел спад на продажбите, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.
Миналата година в световен мащаб са продадени 1,462 милиона автомобила от марката Mercedes-Benz, което е увеличение с 10,7%. В САЩ, които са най-големият единичен пазар за компанията, продажбите са се повишили с 14 на сто до 312 534. В Германия се наблюдава понижение от 2,2% за годината.
Продажбите са подпомогнати от новите версии на седаните E-class и S-class. Продажбите на малки автомобили като моделите A-class, B-class и CLA coupe са скочили с 64%. Освен това декември е бил най-добрият месец в историята на Mercedes с растеж на продажбите от 11,2% до 139 180.
Конкурентът на Mercedes - Audi, подразделението на Volkswagen, също обяви  внушителни данни. През 2013 година компанията е продала 1,575 милиона коли. Нарастването в Китай е с 21%, в САЩ - 13,5 на сто, а във Великобритания - 15 на сто.