Mercedes G63 AMG 6x6 стана още по-зловещ (снимки)
Немското ателие Mansory, известно с пищните си доработки на свръхскъпи коли, се завръща с още един уникален проект - този път на прицел е Mercedes G63 AMG 6x6.
Шестколесната G-класа е уникална и в "стандартния" си вариант и предизвиква фурор, където и да се появи, но явно за Mansory това не е било достатъчно.
Специалистите са оборудвали коравата машина с боди кит, изработен от въглеродни влакна, който може бъде оставен небоядисан или с цвят кореспондиращ на останалата част от екстериора. Предната престилка е ревизирана и включва LED дневни светлини, има и нова маска, а около фаровете забелязваме наличието на още карбон.
Вижте снимки >>
На покрива са добавени четири допълнителни светлини, предният капак е карбонов и има отвори за охлаждане на двигателя.
Mansory са фенове на карбона - от въглеродни влакна са изработени много други елементи, включително корпусите на огледалата, страничните лайсни, арките на калниците и задната престилка.
Тунерите не са пропуснали да дадат и допълнителна доза мощ на коравия офроудър - 5.5-литровият V8 би-турбо двигател вече развива 840 к.с. и 1000 Нм въртящ момент - значително увеличение в сравнение със стандартния вариант, който разчита на "само" 544 к.с. и 758 Нм.
Специалистите са оборудвали коравата машина с боди кит, изработен от въглеродни влакна, който може бъде оставен небоядисан или с цвят кореспондиращ на останалата част от екстериора. Предната престилка е ревизирана и включва LED дневни светлини, има и нова маска, а около фаровете забелязваме наличието на още карбон.
Вижте снимки >>
На покрива са добавени четири допълнителни светлини, предният капак е карбонов и има отвори за охлаждане на двигателя.
Mansory са фенове на карбона - от въглеродни влакна са изработени много други елементи, включително корпусите на огледалата, страничните лайсни, арките на калниците и задната престилка.
Тунерите не са пропуснали да дадат и допълнителна доза мощ на коравия офроудър - 5.5-литровият V8 би-турбо двигател вече развива 840 к.с. и 1000 Нм въртящ момент - значително увеличение в сравнение със стандартния вариант, който разчита на "само" 544 к.с. и 758 Нм.