От създаването си през 1989 г. марката Lexus разшири границите в автомобилната индустрия, променяйки последователно представите за лукс и предлагайки на клиентите нови предложения за продукти и изживявания.

Като марка за луксозен начин на живот, която надхвърля автомобилната сфера, Lexus продължава да предвижда променящите се нужди и желания на клиентите с креативност и внимание към детайла, стремейки се да изненада и надмине очакванията.

Снимка: Lexus

На откритото днес Japan Mobility Show 2023 в Токио марката Lexus представи гама от концептуални модели под темата "Разширяване на границите на електрифицираното изживяване", предвиждайки нови възможности за мобилност чрез електрически автомобили.

На щанда на Lexus се състоя глобалният дебют на следващото поколение концептуален електрически автомобил LF-ZC с акумулаторни батерии, който трябва да бъде пуснат през 2026 г., заедно с водещия концептуален електрически флагман LF-ZL, който предлага поглед към бъдещето на марката.

Снимка: Lexus

Lexus се ангажира да стане електрическа марка до 2035 г. Този преход ще включва фундаментална преоценка на архитектурата на автомобила чрез нова модулна структура, внедряване на авангардни производствени технологии и пълно интегриране на цялостна нова софтуерна платформа.

Вижте как изглежда Lexus LF-ZL  >>  >>  >>

Концепцията LF-ZL (Lexus Future Zero-emission Luxury) представлява визия на електромобил, която предлага поглед към бъдещето, в което мобилността, хората и обществото са безпроблемно свързани. Прототипът предоставя неповторими изживявания при шофиране за всеки индивид, използвайки за адаптация неговите действия и правейки текущи предложения.

Снимка: Lexus

Концепцията Lexus LF-ZL предлага несравнимо ниво на персонализирано взаимодействие на човека с автомобила. Този бъдещ флагман има за цел да предостави устойчив луксозен начин на живот, който дава възможност на потребителите да живеят в хармония с техните нужди и желания, като в същото време допринася положително за околната среда и обществото като цяло.

Концепцията LF-ZL представлява визията на Lexus за бъдещия водещ луксозен модел на марката, целящ да предложи престижно изживяване при пътуване в автомобила, задвижван от технологии от следващо поколение и софтуерни подобрения от новата операционна система Arene OS.

Снимка: Lexus

Възползвайки се от свободата на специфичното за електромобилите оптимизирано вътрешното пространство, LF-ZL има просторен и комфортен салон, където традиционните характеристики на японското гостоприемство "Омотенаши" са издигнати чрез технология за безпрецедентно изживяване при пътуване. С дължина от 5,30 метра, ширина 2,02 метра, височина 1,70 метра и междуосие 3,35 метра, в колата има предостатъчно място за пътниците и техния багаж.

Използвайки пълните възможности на операционната система Arene OS, инженерите от Lexus са установили усъвършенствана информационна интеграция, която предвижда нуждите на водача, което води до персонализирано изживяване при пътуване. Системата генерира нова емпирична стойност, като позволява взаимодействие с обществената инфраструктура и различни услуги.

Снимка: Lexus

Чрез така наречената "Интерактивна реалност в движение", бордовите сензори на автомобила работят във връзка с дигитални данни от околностите. Когато шофьорите посочват обекти или интересни места по време на пътуването си, дисплеят на автомобила незабавно предоставя информация заедно с гласови напътствия, което позволява на автомобила да подобри връзката между пътниците и заобикалящата ги среда.

Освен това използването на много данни позволява управление на процеса на зареждане и захранване, позволявайки на автомобила безпроблемно да се свърже към мрежата и да стане неразделна част от обществената инфраструктура, докато е паркиран. Този подход гарантира безпроблемното интегриране на решенията за мобилност с начина на живот на собственика.