KGM Actyon взема най-доброто от Torres и EVX
Новият кросоувър разширява гамата на южнокорейския производител със 70-годишна история при моделите със задвижване 4х4
Кросоувърът KGM Actyon официално дебютира в Южна Корея. Моделът е създаден от бившата компания SsangYong и бележи възраждането на името Actyon, тъй като първият SsangYong Actyon се появи още през 2005 г. На вътрешния пазар в Южна Корея това име не се използва от 2011 г., а остана само за експортни автомобили.
Вижте как изглежда новият KGM Actyon >> >> >>
Новият Actyon не е самостоятелен модел, а по-модерна вариация на съществуващия кросоувър KGM Torres. Дизайнът на предната и задната част е променен, като е премахната по-голямата част от небоядисаната пластмаса на каросерията и панелите в задната част. Всички версии са с 20-инчови джанти, за да подчертаят спортната ориентация на модела.
Различната задница е увеличила размерите на Actyon спрямо оригиналния Torres. Кросоувърът е дълъг 4740 мм и е широк 1920 мм. Междуосието от 2680 мм остава непроменено, а височината е намалена до 1680 мм.
Интериорът на новия кросоувър KGM Actyon е показан за първи път и на практика повтаря салона на електрическия автомобил Torres EVX с плаващ централен тунел. Дисплеите на инструменталния панел и мултимедийните системи са 12,3-инчови всеки. Появил се е нов волан, а срещу доплащане се предлага комбинация от кожена и велурена тапицерия на седалките с ромбовидни шевове.
Списъкът със серийното оборудване включва също контурно осветление, безжично зареждане и набор от електронни асистенти. Обемът на багажника е 668 литра, а със сгънат заден диван нараства до 1568 литра.
По отношение на технологиите, новият Actyon напълно копира Torres и неговата бензинова версия, въпреки че наскоро компанията обяви, че оттук нататък ще пуска на пазара само електрически превозни средства. Под предния капак е монтиран напречно 1,5-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател с мощност 170 к.с. и 280 Нм въртящ момент, който е съчетан с 6-степенна автоматична скоростна кутия на японската фирма Aisin. Задвижването може да бъде предно или на всички колела със съединител на задната ос.
В същото време KG Mobility сега празнува своята 70-та годишнина. Оригиналната работилница Dong-hwan е основана през март 1954 г. за обслужване и ремонт на военно оборудване. Производството на автомобили започва през 1964 г., а познатото, но вече неактуално име SsangYong, компанията получава едва през 1988 г.
За юбилея беше представен пикапът KGM Musso Saracen Platinum, който засега е предназначен само за британския пазар. Разликите от обикновените модели включват уникални цветове на каросерията, богат списък от аксесоари, юбилейни табели и специален ключодържател. Под капака има стандартен 2,2-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател с мощност 200 к.с. и 441 Нм, съчетан с 6-степенна автоматична скоростна кутия и трансмисия със задвижване на четирите колела.