Днес започва нова ера за Jaguar. Напълно трансформираната марка Jaguar възражда философията Copy Nothing (Не трябва да бъде копие на нищо), намираща израз във визията на нейния основател сър Уилям Лайънс. Трансформацията на Jaguar се определя от ентусиазирания модернизъм - креативна философия, която лежи в основата на многоспектърния нов свят на марката. Тя обединява смел дизайн и неочаквано, оригинално мислене, създавайки образ, който привлича вниманието със своята безстрашна креативност.

"Jaguar се корени в оригиналността. Сър Уилям Лайънс, нашият основател, вярваше, че "Jaguar не трябва да бъде копие на нищо". Нашата визия за Jaguar днес се води от тази философия. Новият бранд Jaguar е изграден около ентусиазирания модернизъм. Той е въображаем, смел и артистичен при всяко докосване. Той е уникален и безстрашен. Това е преосмисляне, което улавя есенцията на Jaguar, връщайки го към ценностите, които го направиха толкова обичан, но и същевременно актуален и значим за съвременната публика. Създаваме Jaguar за бъдещето, възстановявайки статута му на марка, която обогатява живота на клиентите и общността на Jaguar", каза професор Гари Макгавърн, главен креативен директор на Jaguar.

Снимка: Jaguar

Новият преобразен Jaguar дебютира днес с изцяло нова маркова идентичност, която налага уникалния му характер чрез драматичен нов визуален език. Заложен е смисъл във всеки един от четирите символа на промяната, отразяващи ценностите на марката и предоставяйки насоки за това, което предстои. Подписът на Jaguar е новият му графичен знак. Геометрична форма, симетрия и простота - мощно изражение на модернизма, демонстриращо неочакваното чрез хармоничното сливане на главни и малки букви.

Смел линеен графичен елемент, създаващ безпогрешно присъствие и мигновено разпознаваем визуален образ за Jaguar, който се противопоставя на имитацията и обикновеното. Смелото използване на цветове е в основата на новата идентичност на Jaguar, вградена в ценностите на марката и връзката й с изкуството. Основни цветове, вдъхновени от палитрата на художника - жълто, червено и синьо - са тоналните градивни елементи, създаващи усещане за допълнителна дълбочина или динамика. Авторският символ на Jaguar намира израз в преобразената емблема на скачащия ягуар, който е безценен белег за произход. Винаги скачайки напред, той олицетворява съвършенството и е символ на марката.

Снимка: Jaguar

Монограмата е средство за изразяване и символ на завършено произведение. Използва се като декоративен елемент или финален щрих. На 2 декември 2024 г., по време на Седмицата на изкуството в Маями, Jaguar ще представи първата глобална публична демонстрация на новата си марка, включваща физическа проява на креативната философия ентусиазиран модернизъм чрез концептуалния автомобил Vision.

Този драматичен, безпогрешен и неочакван израз на това какво означава "Jaguar не трябва да бъде копие на нищо", ще бъде визуализация на безстрашния подход, който предстои за Jaguar. Присъствието на Jaguar в Маями ще затвърди неговата подкрепа на артистичната експресивност във всичките ѝ форми. Чрез поредица от внимателно подбрани пространства на две галерии, Jaguar ще сподели своята платформа с нови и изгряващи артисти, които подкрепят философията "Jaguar не трябва да бъде копие на нищо".

Снимка: Jaguar

"За да върнем така глобално призната марка, трябваше да бъдем безстрашни. Jaguar винаги е бил в най-добрата си форма, когато е оспорвал установените норми. Тази философия се вижда в новата ни бранд идентичност днес и ще бъде разкрито още повече през следващите месеци. Това е изцяло ново начало. Jaguar се трансформира, за да възвърне своята оригиналност и да вдъхнови следващи поколения. Много съм развълнуван, че светът най-накрая ще види Jaguar", каза Родън Глоувър, управляващ директор на Jaguar.