Базираният в Калифорния производител на електромобили Rivian не губи надежда, че ще продължи да разширява производството на своето първо поколение пикапи и кросоувъри и ще пусне на конвейера по-усъвършенствани електромобили след няколко години. Преминаването на Мустафа Ел Аккари, ключов ръководител на отдела за снабдяване с компоненти на Rivian, от Tesla в Rivian е изключително символично.

The Information цитира свои източници, според които специалистът е заел длъжността старши директор по структурни и суровини в Rivian. На предишната си работа в Tesla той е отговарял за снабдяването с материали, които не са свързани с производството на тягови батерии - например стомана и алуминий за части на каросерията. Компанията на Елон Мъск е изразходвала до 16 млрд. щ. долара годишно за тези нужди.

Ал-Акари очевидно е участвал в подготовката за започване на масовото производство на футуристичния електрически пикап Tesla Cybertruck, чиито външни панели на каросерията са изработени от неръждаема стомана.

Изборът на материал затруднява обработката на тези части, като придава на автомобила ъгловата форма с плоски повърхности. Тези панели също така не могат да бъдат боядисани по конвенционалните методи, затова желаещият да разнообрази външния вид на Tesla Cybertruck Илон Мъск предлага да се използват винилови фолиа за покриване на външната част на каросерията.

Към момента Rivian изпитва известни затруднения с увеличаването на производствените обеми за своите електромобили R1T и R1S. Ако преместването на специалист по снабдяване с конструкционни материали в компанията може по някакъв начин да реши този проблем, това разместване на персонала може да бъде оправдано.

Самата Tesla е планирала да достави на клиентите първите продаваеми пикапи Cybertruck някъде към края на следващото тримесечие, така че е малко вероятно напускането на мениджъра по снабдяването да повлияе на този график.