Dacia пусна първите 100 броя от новия Duster у нас
Марката стартира ексклузивна кампания за предварителни поръчки на модела още преди официалния старт на продажбите в България
Преди броени дни Dacia обяви цените на новия Duster в някои европейски страни. Поръчките стартират през март, а пазарната премиера е планирана за юни. Днес обаче Dacia стартира ексклузивна кампания за предварителни поръчки на първите 100 броя от новия Duster у нас. Почитателите на марката могат да заявят модела още преди официалния старт на продажбите в България.
Ограниченото количество от 100 броя от модела вече е на разположение за предварителни поръчки в търговските представителства на марката в страната. Заявилите интерес могат да избират между две версии на оборудване в ниво Journey с включено допълнително оборудване. Новата Dacia Duster TCe 130 4x4 с добавен пакет за паркиране и цвят Sandstone се предлага на цена 52 780 лева. Новият Duster Hybrid 140 с добавен пакет за паркиране и цвят Sandstone се предлага на цена 55 780 лева.
Нивото на оборудване Journey на новата Dacia Duster е предназначено за клиенти, които предпочитат дизайн със сдържана елегантност, редом с комфорт и технологии. Допълнителното оборудване, което надгражда нивото, включва пакет за паркиране с предупреждение за наличието на обект в сляпата зона, предни, задни и странични сензори за паркиране, камера за движение на заден ход и специален цвят Sandstone.
Третото поколение на Dacia Duster е оборудвано с 1,2-литров 3-цилиндров бензинов двигател с турбокомпресор TCe 130, който осигурява първоначална степен на електрификация от 48-волтова технология mild-hybrid. По този начин се намалява средния разход на гориво и емисиите на СО2 с около 10%. Моторът TCe 130 е съчетан с 6-степенна механична скоростна кутия и задвижване 4х4.
Новата Dacia Duster Hybrid 140 се предлага с автоматична скоростна кутия без съединител. Новият Duster Hybrid 140 може да бъде шофиран в изцяло електрически режим до 80% от времето в града, намалявайки разхода на гориво с до 40% в градски цикъл, в сравнение с еквивалентен двигател с вътрешно горене в градски цикъл при сравним стил на шофиране.