Citroen My Ami Pop получи свежа визия и по-динамично излъчване
Малкият градски електромобил има нов облик на предната част и залага на контраста на ярките цветове и форми
Citroen обнови своята версия My Ami Pop с нов дизайн, който подчертава неговия игрив, младежки и спортен характер. My Ami Pop запазва всички специфични екстериорни детайли, които са допринесли за успеха му, като четири варианта джанти, черна графична лента под предното стъкло, подсилване на предната и задна броня, заден спойлер, стикер на четвъртия панел и два стикера на праговете.
В новата си версия My Ami Pop претърпява промяна на основния си цвят с въвеждането на пастелно сиво като преобладаващ нюанс. Новият My Ami Pop е поразителен и разпознаваем за всички, дори от 100 метра разстояние. Със своя заден спойлер, My Ami Pop вече може да се похвали с отличителен спортен силует. Енергичният характер на My Ami Pop същевременно отразява отзивчивото и динамично шофиране, на което клиентите се наслаждават в електрически режим.
Стикерите на праговете на вратите и прозорците преминаха от оранжево към ярко червено. Новият My Ami Pop се откроява с по-лесно разпознаваемия си екстериор. Новите рамки на фаровете допълват черната лента с шеврони под предното стъкло и черното подсилване на бронята. Този изключително графичен, структуриран нов преден край му придава отличителен и уверен външен вид. Новият My Ami Pop има нови графики, които му придават по-свеж вид.
Стикерът на вратата получава допълнителен характер и въздействие. Декорацията на панела запазва номер 2, който вече присъства в My Ami Pop - намек към уникалния подход на Ami към мобилността. Размерът на числото 2 е намален, за да направи място за стилизиран кръг и триъгълник, две много прости и графични форми, вдъхновени от дигиталния свят на геймърите. Този по-жив жълт нюанс, въведен в тази нова версия, също привлича вниманието към номер 2. Куката за чантата вече е жълта, свързвайки външната с вътрешната страна.
Интериорът е доминиран от оранжевото персонализиране на трите отделения за съхранение, двете отварящи се ленти и шевовете на подовите стелки. Контрастът се засилва от бялото върху част от цифрата 2 и тапицериите на джантите. Ивиците в долната част на панела на My Ami Pop напомнят за шевроните на Citroen, повтаряйки фините мотиви на черната лента на предния панел. При четвъртия панел трите линии на стикера са заменени с нов декоративен елемент, който подсилва графичния стил на новия My Ami Pop и отразява кръглите форми на колата и кръглите фарове.
Той служи като напомняне за кръга върху панела в долната част на вратите. С новия My Ami Pop се въвежда селектор за шофиране в централната конзола за подобрена ергономичност. Всички контроли са по-видими и по-лесни за избор. Наред с бутоните R, N и D, потребителите на My Ami Pop лесно ще намерят гнездото за USB, управлението на вентилацията, предупреждението за опасност и контролите за отопление. Селекторът за шофиране в централната конзола също ще бъде наличен за всички версии на My Ami Pop през първото тримесечие на 2024 г.
В My Ami Pop потребителите ще намерят цялото стандартно оборудване, което улеснява ежедневието, с функционални аксесоари като щипка за смартфон, мрежи за врати, централна разделителна мрежа, подови постелки и кутия за свързване за интеграция на техния смартфон с Ami и достъп до всички техни данни, като наличен пробег, предупреждения за поддръжка и др.
Моделът разполага с интерфейса My Ami Play, който превръща вашия смартфон в табло за управление с бърз достъп до навигационни функции, музика и радио, както и ви позволява да провеждате телефонни разговори. Те се управляват дистанционно чрез бутона Citroen Switch, който се поставя на волана, за да можете да следите пътя си и да шофирате безопасно.
Новият My Ami Pop е на разположение за поръчка на цена от 21 200 лева при покупка в брой или от 197 лева на месец при сключване на дългосрочен договор за лизинг. Финансовите условия при дългосрочен лизинг като размерите на месечните вноски и първоначалния депозит, могат да бъдат адаптирани индивидуално към бюджета на съответния купувач, а първите доставки на крайни клиенти се очакват през първото тримесечие на 2024 г. в 12-те страни, в които Ami вече се продава.
От момента на пазарната си премиера през месец април 2020 година, Citroen Ami успя да привлече за марката над 43 000 клиенти в 12 различни държави. Наскоро дебютиралият на пазарите в Швейцария, остров Реюнион, Мартиника и Гваделупа. Електрическият Ami продължава да набира популярност и скоро ще бъде пуснат и на пазарите в Дания, Словения и България.