98 |
0
BMW тества електрически SUV в екстремна жега
BMW продължава да тества своя електрически кросоувър iNEXT.
След изпитания на ледения полярен кръг паркетникът се отправи към пустинята Калахари в Южна Африка, където, освен екстремната жега и слънчевото излъчване, има прах, офроуд с пясък и макадам, предава Autoclub.
Вижте как изглежда концепцията BMW iNEXT >> >> >>
В хода на тестовете в жегата, в серийния кросоувър проверяват не само задвижването и окачването, но и каросерията, салона, помощните системи за водача и други съвременни технологии. Специалистите от BMW проверяват реакцията на автомобила в различните времеви и пътни условия, както и други фактори, за да гарантират в бъдеще изключително удоволствие от шофирането.
Тестовете в Южна Африка са сред редуващи се пясъчни дюни, макадам и още проблеми, с които трябва да се справи системата за постоянно задвижване в BMW iNEXT. А високите температури, при които която и да е батерия на смартфорните с разрежда в по-къси срокове, са отлична проверка на системата за охлаждане на акумулаторите, елмотора и електрониката, както и на климатроника.
По време на изпитанията автомобилът беше изложен на слънчева топлина в продължение на няколко часа, след което следваше охлаждане - така се проверява температурната стабилност на материалите, използвани в интериора. В допълнение, африканският пясък и прах е отлично изпитание за прахоустойчивост на клапаните, вратите и капаците.
Серийното производство на кросоувъра с автопилот BMW iNEXT започва през 2021 година. В завода на марката в Динголфинг, където ще се произвежда елмобила, баварците възнамеряват да инвестират около €400 милиона.
Вижте как изглежда концепцията BMW iNEXT >> >> >>
В хода на тестовете в жегата, в серийния кросоувър проверяват не само задвижването и окачването, но и каросерията, салона, помощните системи за водача и други съвременни технологии. Специалистите от BMW проверяват реакцията на автомобила в различните времеви и пътни условия, както и други фактори, за да гарантират в бъдеще изключително удоволствие от шофирането.
Тестовете в Южна Африка са сред редуващи се пясъчни дюни, макадам и още проблеми, с които трябва да се справи системата за постоянно задвижване в BMW iNEXT. А високите температури, при които която и да е батерия на смартфорните с разрежда в по-къси срокове, са отлична проверка на системата за охлаждане на акумулаторите, елмотора и електрониката, както и на климатроника.
По време на изпитанията автомобилът беше изложен на слънчева топлина в продължение на няколко часа, след което следваше охлаждане - така се проверява температурната стабилност на материалите, използвани в интериора. В допълнение, африканският пясък и прах е отлично изпитание за прахоустойчивост на клапаните, вратите и капаците.
Серийното производство на кросоувъра с автопилот BMW iNEXT започва през 2021 година. В завода на марката в Динголфинг, където ще се произвежда елмобила, баварците възнамеряват да инвестират около €400 милиона.