Dodge подготвя следващото поколение на Charger. Мускулестият автомобил ще бъде представен в две версии: бензиновият модел Sixpack и електрическият Daytona. Първи на пазара ще излезе електрическият модел, планиран за края на тази година. Междувременно Sixpack трябваше да се появи в края на 2025 г., но според нов доклад Dodge е изместил датата на пускане на бензиновия модел с около 6 месеца напред.

Вижте как изглежда бензиновият Dodge Charger >> >> >>

Според източници на MoparInsiders, Dodge ще започне доставките на Charger Sixpack до автосалоните в началото на лятото 2025 г. Причината е проста: търсенето. Повече клиенти предпочитат да се сдобият с бензиновото спортно изпълнение, отколкото с електрическия модел.

Решението на Dodge да пусне на пазара първо Daytona беше взето преди да се забележи спад в интереса към електрическите превозни средства. Въпреки това, платформата STLA Large, която поддържа и двата варианта, позволява на марката да предложи типа превозни средства, които клиентите желаят.

През август изпълнителният директор на Dodge, Мат Макалиър, сподели открито пред медиите, че индустрията се намира в преходен период между традиционните двигатели с вътрешно горене и електромобилите. "Имаме гъвкавост - можем да се адаптираме спрямо индустрията," каза той. "Нищо не е окончателно; ще продължи да се развива и променя и ние можем да се променяме заедно с нея."

Charger Sixpack ще бъде наличен в две версии - Standard и High-Output. 3.0-литровият редови шестцилиндров двигател с двойно турбо, използван в различни модели на Stellantis, ще осигурява мощност от 420 или 550 конски сили в новия Charger.

Charger Daytona със стандартния Stage 2 пакет ще произвежда значително повече мощност - 670 конски сили. Въпреки това, Dodge е изградила репутацията си, като предлага на ентусиастите постоянен "поток" бензинови модели, известни със своята привлекателност.

Компанията все още не е коментирала изнесената информация.