Хибридната система под капака на cee`d използва 1,6-литров 4-цилиндров двигател с вътрешно горене и мощност 126 к.с., комбиниран с електромотор с максимална мощност 15 к.с. и въртящ момент от 105 Нм. Електромоторът се зарежда от литиево-полимерна батерия, разположена в дъното на багажника, използва 180 В напрежение и разполага с капацитет от 5,3 А/ч, съобщава агенция SpeedPress.
Благодарение на безстепенната трансмисия хибридният cee`d ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,8 секунди и достига максимална скорост от 185 км/ч. На този етап няма официални данни за разхода, но вредните емисиите C02 ще са в границите на 96 грама за километър, което е с 25% по-малко спрямо стандартната версия.
Вижте снимки
Хибридният Sorento използва 1,6-литровия турбодизел на Kia с мощност 161 к.с. и електромотор с максимална мощност от 50 к.с. Трансмисията с два съединителя, която също дебютира във Франкфурт, предава въртящия момент само на предните колела. И тук батерията е литиево-полимерна, като целият пакет е инсталиран в багажника.
Единият двигателен мост, по-тънките гуми, ревизираната аеродинамика и намаленото с близо 100 кг тегло позволяват на хибридния Sorento да ограничи вредните емисии CO2 до 119 г/км, което е с 30% по-добро от това на най-ефективната версия на модела.