Alltrack версията е базирана на комби варианта на Passat, но за разлика от него има по-висок с 27.5 мм пътен просвет.

Калниците са облицовани с пластмаса, а дизайнът на броните е променен, с цел подобряване на движението на автомобила по различни наклони и неравности. Отдолу е монтирана защитна плоча от неръждаема стомана.

Вижте снимки >>


Volkswagen Passat Alltrack предлага като стандарт 4MOTION on-demand система за задвижване на всички колела, която при нормални пътни условия насочва мощта на двигателя към предната ос, но при нужда се разпределя и към задната ос.

Стандартният блокаж на диференциала насочва силата към колелото с най-добро сцепление.

Volkswagen са добавили "Off Road" режим на движение, които при активиране променя реакцията на педала на газта и спирачката и включва системите за потегляне и спускане по наклон, като всичко това повишава още повече сцеплението на автомобила при хлъзгави пътища.

Както можем да очакваме двигателната гама на Volkswagen Passat Alltrack произхожда от комби ваианта на новия Passat и включва: 1.4-литров TSI агрегат със 150 к.с., 2.0-литров TSI с 200 к.с. и три дизелови 2.0-литрови TDI двигателя с мощност от 150 к.с.,190 к.с. и 240 к.с.

Най-мощните бензинови и дизелови версии идват със системата XDS+, която подобрява завиването при високи скорости и допълнително подобрява стабилността на автомобила.