Вижте видео >>

Комбинирайки усилията си от Ford и Samsung са създали система съчетаваща литиево-йонна батерия с добре познатия на всички ни акумулатор. Тази двойна система дава възможност на не-хибридните превозни средства да бъдат оборудвани с регенеративна спирачна система, която повишава ефективността и намалява разхода на гориво.

Тед Милър, старши мениджър на Ford отговарящ за научните изследвания на компанията, обяснява че "двойната система има потенциала да доведе до по-голяма хибридизация на автомобила, което би довело до повишаването на икономичността и намаляването на изхвърляния въглероден диоксид в атмосферата".

Въпреки че технологията е все още в стадий на научни изследвания, тя много скоро може да бъде въведена в експлоатация.

Двете компании също така изследват възможността за създаване на ултралека литиево-йонна батерия, която в крайна сметка може да замени напълно традиционните акумулатори. Това също би спестило от теглото на автомобила и би повишило ефективността му.