През миналия месец компанията е продала в света общо 135 537 автомобила от марките BMW, Mini и Rolls-Royce, което е повишение с 5% спрямо същия месец на 2011 година.
BMW за първи път преминава прага от 1 милиона продадени автомобила за седем месеца. От януари продажбите на концерна са нараснали със 7,6 процента до 1,036 милиона автомобила.
Въпреки кризата в еврозоната и влошаващата се икономическа среда компанията прогнозира, че положителната тенденция ще продължи. "Уверени сме, че и през втората половина на годината ще отчетем силен растеж", посочи Йън Робъртсън от съвета на директорите на концерна.
Най-силен растеж компанията отчита в Азия и по-точно в Китай, Япония и Южна Корея. Продажбите в Европа леко са се понижили с 2,4 на сто, а в САЩ леко са се повишили.